• 1
  • 2
2010-01-03, 07:00
Medlem
SD2010s avatar
Sjuåringen skulle bara visa julklapparna:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6373726.ab

Mannen nekar
"Flickan har tvingats gå igenom förhör och lämnat prover. Hon får nu psykologhjälp.
Mannen häktades i onsdags, på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt mot barn. Han nekar till brott."
Senast redigerad av SD2010 2010-01-03 kl. 07:01. Anledning: Ändrat i text
Citera
2010-01-03, 07:47
Medlem
SD2010s avatar
Lugn nu...

Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Kan inte du göra oss en tjänst: skjut honom.
Oj, att döda någon är så långt borta för mig. Vi kan väl avvakta tills vi ser om han är skyldig innan vi diskuterar "straffet". Jag skulle gärna spöa skiten ur honom om jag fick tillfälle... OM han är skyldig vill säga. Kanske t.o.m skjuta honom i knäskålarna.
Citera
2010-01-03, 07:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SD2010
Oj, att döda någon är så långt borta för mig. Vi kan väl avvakta tills vi ser om han är skyldig innan vi diskuterar "straffet". Jag skulle gärna spöa skiten ur honom om jag fick tillfälle... OM han är skyldig vill säga. Kanske t.o.m skjuta honom i knäskålarna.
Det finns ju flera former av vad som kan anses vara våldtäkt, rätt enkelt att missförstå vad som har hänt då inga detaljer nämns. Men jag hoppas verkligen att han inte hade sex med henne.
Citera
2010-01-03, 09:11
Medlem
någon som vet vart i skåne detta inträffat???
Citera
2010-01-03, 09:20
Medlem
Stackars gubbe som kan riskera 3 månaders fängelse. (lär väl bli nåt sånt i detta snälla land).

I nordamerika skriver dom ut namn i tidningar direkt, och sätter upp en skylt vid den skyldiges bostad "Pedofil". Varför i hela friden kan man inte vara lite hårdare i Sverige? Är är den kränkande, mot en man som haft våldssex med ett litet barn? naaaw, stackas lilla gubbe ..

Snart flyttar jag från Sverige.
Citera
2010-01-03, 09:33
Medlem
kroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Kastrering är ju alltid en bra början. Mormor har en sällsynt dålig smak när det gäller män. Visste hon inte att killen varit dömd för våldsbrott förut?
( Först skulle jag bara säga att detta är helt sjukt, tycker så himla synd om den lilla flickan om detta stämmer. )

Menar du verkligen att bara för att mannen är dömd för ett våldsbrott innan ska hon vara rädd för att ta hem han till sina barnbarn? Mannen är i medelålder och rent hypotetiskt kan brottet vara vilket litet ungdomssnedsteg som helst...
Citera
2010-01-03, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G.E.L.B
Det finns ju flera former av vad som kan anses vara våldtäkt, rätt enkelt att missförstå vad som har hänt då inga detaljer nämns. Men jag hoppas verkligen att han inte hade sex med henne.
Citat:
Enligt uppgift till Aftonbladet ska det inte ha handlat om fullbordat sex.
fast det är aftonbladet..
Citera
2010-01-03, 09:42
Medlem
fullbordat innebär att det gått för svinet el???
Fyyy fan..
Citera
2010-01-03, 09:46
Medlem
kroems avatar
Samma? http://hd.se/klippan/2009/12/30/man-...-barnvaldtakt/

Orten är Klippan isf.
Citera
2010-01-03, 09:52
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroem
Menar du verkligen att bara för att mannen är dömd för ett våldsbrott innan ska hon vara rädd för att ta hem han till sina barnbarn? Mannen är i medelålder och rent hypotetiskt kan brottet vara vilket litet ungdomssnedsteg som helst...

Jag vet inte, men om jag vore pappan till flickan så skulle jag ta ett snack med mormor.
Citera
2010-01-03, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Kastrering är ju alltid en bra början. Mormor har en sällsynt dålig smak när det gäller män. Visste hon inte att killen varit dömd för våldsbrott förut?
Är du helt puckad din fjant? Är alla diskvalificerade för livet vilket brott de än begått? Inte ens ditt drömland i väster har motsvarande lagar eller förmåga till kontroll som du verkar vilja ha.
Senast redigerad av jonno41 2010-01-03 kl. 09:58.
Citera
2010-01-03, 10:18
Medlem
Sant eller inte

Vänta med att straffa tills utredningen är klar. En fullbordad våldtäkt är när det har skett ett inträngande. Men eftersom offret är under 15 år så är det våldtäkt även om det ses som sexuellt ofredande om personen varit över 15 år.
Under mina år i arbetet så har alla pedofiler jag stött på varit svenskar och danskar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in