2004-02-10, 22:47
Medlem
AndreasLs avatar
Hej jag skulle behöva lite hjälp...håller på att göra en hemsida och skulle behöva lite förslag om vad jag kan ha på den...sidan heter moneyhunter och ska handla om att tjäna pengar affiliates med mera...så inga spel och bilder och dylikt..har lagt till forum och chat och lite grejer...allt ska handla om pengar så det måste passa in på sidan...all hjälp är välkommen. tack på förhand/Andreas
Citera
2004-02-10, 23:23
Bannlyst
En banner från Baltic Inkasso, kanske?

// Roger P.
Citera
2004-02-10, 23:56
Medlem
AndreasLs avatar
vad fan är det?...jag vill ha grejer som lockar medlemmar är det som det låter på namnet så får jag tillräckligt med inkasso i brevlådan
Citera
2004-02-11, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasL
vad fan är det?...jag vill ha grejer som lockar medlemmar är det som det låter på namnet så får jag tillräckligt med inkasso i brevlådan

Ja, då vet vi det... Inte slösa med humor och ironi på folk som inte begriper det...

// Roger P.
Citera
2004-02-11, 10:37
Medlem
AndreasL: Baltic Inkasso var en inkassoföretag som gjorde reklam på flashback ( Topbanner).

Dom var inte så populära då vissa trodde att dom arbetade med maffian, dom var riktigt skumma...kolla upp dem själv så kanske du förstår..
Citera
2004-02-11, 19:41
Medlem
AndreasLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combat84
AndreasL: Baltic Inkasso var en inkassoföretag som gjorde reklam på flashback ( Topbanner).

Dom var inte så populära då vissa trodde att dom arbetade med maffian, dom var riktigt skumma...kolla upp dem själv så kanske du förstår..

aha då förstår jag...var det dom som var med på tv3 special eller vart det nu var?....vill fortfarande ha förslag till hemsidan
Citera
2004-02-12, 03:02
Medlem
ha en sida med riktig lyxiga grejer... som en grym bil eller bilder på den där 7 stjärniga hotelet o sånt, allt det handlar ju om pengar ))
Citera
2004-02-12, 04:40
Medlem
Bleeps avatar
Läs trådarna i ekonomiforumet. Googla på "offshore". Prenumerera på Dagens Industri. Use your brain.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in