Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2006-10-04, 19:46
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAL 9000
Jag började inte kolla förrän jag såg att de hade gjort något "tribute" efter 11:e september och fastnade sedan gradvis.

För mig blev den inte riktigt intressant förrän Sgt Cruz dök up. Jag gillade skarpt hennes "okonventionella metoder" och samspelet med Bosco.

Men finalavsnittet sög apröv!


Du borde se de tidigare avsnitten också, ruskigt bra serie faktiskt. Kollar på dem när de går på kvällarna ibland.
Citera
2006-10-05, 22:34
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAL 9000
Jag började inte kolla förrän jag såg att de hade gjort något "tribute" efter 11:e september och fastnade sedan gradvis.

För mig blev den inte riktigt intressant förrän Sgt Cruz dök up. Jag gillade skarpt hennes "okonventionella metoder" och samspelet med Bosco.

Men finalavsnittet sög apröv!


Som zolidznake sa, du borde verkligen alla avsnitt. 9/11 avsnittet är väl med i 3:e säsongen, eller? om det är så så har du ju missat dom 2 bästa säsongerna!

En vild latino brud skulle man ju inte säga nej till men jag föredrar Grace Foster (Cara Buono irl) Hon är riktigt Läcker!

Jag tycker att det slutade helt okej
Citera
2006-11-20, 11:12
  #63
Medlem
Någon som såg fredagens avsnitt? "A Call For Help" heter den, som handlade om ett anonymt telefonsamtal som sedan ledde dem till ett mord. Ruskigt bra och psykiskt skrämmande avsnitt. Bosco är bara för skön.
Citera
2008-05-20, 23:04
  #64
Medlem
TheCazes avatar
Nu vet jag inte om den är den tråden som är bäst lämpad för min fråga.
Men det handlar om denna serie och TS frågade om en låt som gick på reklmen till denna serie, samma ska jag göra.

Jag tror reklamen gick runt 2004 - 2006.

Förklaring på reklamen som gick, av det jag kommer ihåg.
I slutet på reklamen så stog två av dem som medverkade i serien på en tunnelbane parrong, och då är det en man som tänker kliva framför tåget, han tar steget mot rälsen, över kanten, som tåget kommer på.

Just då ser än skådespelare det och släpper väskan för att springa dit och hindra mannen.

Under just detta som jag har skrivit om så börjar låten dra igång. Vad är det för låt?
Är det "Mad world", "Johnny Cash - Hurt" eller "This is how you remind me - Nickelback".
Eller vad det än en annan låt?

Har nu tänkt på detta under dagen men inte kommit fram till nått svar.
Citera
2008-05-21, 01:09
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaze
Nu vet jag inte om den är den tråden som är bäst lämpad för min fråga.
Men det handlar om denna serie och TS frågade om en låt som gick på reklmen till denna serie, samma ska jag göra.

Jag tror reklamen gick runt 2004 - 2006.

Förklaring på reklamen som gick, av det jag kommer ihåg.
I slutet på reklamen så stog två av dem som medverkade i serien på en tunnelbane parrong, och då är det en man som tänker kliva framför tåget, han tar steget mot rälsen, över kanten, som tåget kommer på.

Just då ser än skådespelare det och släpper väskan för att springa dit och hindra mannen.

Under just detta som jag har skrivit om så börjar låten dra igång. Vad är det för låt?
Är det "Mad world", "Johnny Cash - Hurt" eller "This is how you remind me - Nickelback".
Eller vad det än en annan låt?

Har nu tänkt på detta under dagen men inte kommit fram till nått svar.


I trailerklippen du syftar på är det Nickelback som spelas
Citera
2008-05-21, 01:17
  #66
Medlem
TheCazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjasuggan
I trailerklippen du syftar på är det Nickelback som spelas

Ja exakt, i det klippet. Jaha, så det var dom. Jag har tidigare idag lyssnat på den låten men var inte säker på att det var den. Men att få det bekräftat var exakt vad jag behövde nu när jag klickar på Play och stoppar upp en ny snus.

Du kommer inte ihåg vilket år det var som det klippet gick? Lite nyfiken bara.
Tack iallafall!
Citera
2012-08-12, 00:19
  #67
Medlem
Är det någon som vet om det går att köpa alla säsonger utav Tredje Skiftet på dvd med svensk text någonstans?
Citera
2012-12-10, 12:31
  #68
Medlem
har tankat alla 6 säsonger men bara första i DVD-rip, resten i dålig kvalitet. förklaringen jag fann i ett kommentarsfält på piratebay var att bara första eller möjligtvis även andra släpptes på dvd. har dock inte funnit någon dvd själv. tråkigt för vill absolut ha alla säsonger i bra kvalitet!
Citera
2015-07-26, 16:33
  #69
Avstängd
MrMadoffs avatar
Finns denna serie att streama från någon tv tjänst? Viaplay/netflix osv?
Citera
2015-07-26, 17:09
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Finns denna serie att streama från någon tv tjänst? Viaplay/netflix osv?

Den finns inte på Viaplay och jag har inte netflix längre men när jag hade det så hittade jag den inte där då (slutade mitt abonnemang lite över ett år sedan).

Synd för det är en bra serie och ännu konstigare är att den inte går att köpa någonstans komplett.
Citera
2015-07-26, 17:27
  #71
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Den finns inte på Viaplay och jag har inte netflix längre men när jag hade det så hittade jag den inte där då (slutade mitt abonnemang lite över ett år sedan).

Synd för det är en bra serie och ännu konstigare är att den inte går att köpa någonstans komplett.

Best I can do:
http://www.ebay.com/bhp/third-watch
Citera
2022-09-11, 03:57
  #72
Avstängd
MrMadoffs avatar
Nu finns den på viaplay <3
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback