• 1
  • 2
2004-02-10, 21:10
Medlem
ni vet den där trappan som leder ner till en dörr vi slutet av perrongen på medborgarplatsen... jag såg en skum sak förra veckan när jag väntade på tåget. dörren öppnades och upp kom en man i 50-årsåldern i vanliga kläder, keps som det stod vodafone på, en karta från sl/connex i ena handen och en resväska på hjul i andra handen. jag försökte snegla på kartan när vi var inne i tåget sen, men den var ihopvikt så det svårt att se. mannen gick av vid slussen och gick mot saltsjöbanan. jag ångrar mig så att jag inte vågade fråga vad han hade gjort. vet nån vad som kan finnas där nere?
Citera
2004-02-10, 22:17
Medlem
pruzhs avatar
om jag inte minns fel skrev någon här i en annan tråd att den dörren går till slussen garaget...
Citera
2004-02-10, 23:13
Medlem
anakatas avatar
Formodligen hade han utfort service pa nagon mobilutrustning bosatt i SL/Connex's lokaler eller i Slussengaraget.
Citera
2004-02-11, 00:36
Medlem
haha, det låter som någon slags UE-turism.
Citera
2004-02-11, 09:14
Medlem
Daniel_Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruzh
om jag inte minns fel skrev någon här i en annan tråd att den dörren går till slussen garaget...

Finns div tekniska, låsa utrymmen där
Citera
2004-02-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruzh

jag förstår det som att det verkar ha varit en del folk härifrån som har knatat ner där och tagit sig till slussengaraget, en stilla undran är ju om den där dörren, den rakt ned från plattformstrappan alltså, alltid varit lika svårforcerad. när jag spanade in den idag från plattformen såg det ut som att det satt ett ordentligt lås där. besitter ni kunskaper att dyrka assalås eller brukar dörren rentav lämnas öppen?
Citera
2004-02-12, 06:33
Medlem
Daniel_Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jour
jag förstår det som att det verkar ha varit en del folk härifrån som har knatat ner där och tagit sig till slussengaraget, en stilla undran är ju om den där dörren, den rakt ned från plattformstrappan alltså, alltid varit lika svårforcerad. när jag spanade in den idag från plattformen såg det ut som att det satt ett ordentligt lås där. besitter ni kunskaper att dyrka assalås eller brukar dörren rentav lämnas öppen?

För att komma ut i garaget, är det flera låsa dörrar
Citera
2004-02-13, 15:25
Bannlyst
kan inte du låsa upp dem natten mellan onsdag och torsdag nästa vecka är du bussig, daniel L ? skulle behöva göra några ärenden där nere runt 01.30-04.00 ungefär, passar det för dig också ?

mvh /T
Citera
2004-02-13, 16:16
Bannlyst
han jobbade väll i tuben
Citera
2004-02-13, 16:29
Medlem
Daniel_Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibet
kan inte du låsa upp dem natten mellan onsdag och torsdag nästa vecka är du bussig, daniel L ? skulle behöva göra några ärenden där nere runt 01.30-04.00 ungefär, passar det för dig också ?

mvh /T

Seriöst, tror du det själv eller?
Nej det skulle jag aldrig kunna göra, eftersom UE-ingen faktiskt inte (oftast) tillåtet..
Citera
2010-06-08, 13:38
Bannlyst
Hur kommer man upp på medis tuben perrong där uppe där det är galler? Vid taket typ.

Är det vid trappan vid björnst trädgård, ni som har sätt det? Det är låst nu med galler, men är det rätt väg in?
Citera
2010-06-08, 20:08
Medlem
gefys avatar
Oj!! Du vet att tråden är över 6 år gammal?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in