• 1
  • 2
2004-02-10, 21:10
Medlem
ni vet den dr trappan som leder ner till en drr vi slutet av perrongen p medborgarplatsen... jag sg en skum sak frra veckan nr jag vntade p tget. drren ppnades och upp kom en man i 50-rsldern i vanliga klder, keps som det stod vodafone p, en karta frn sl/connex i ena handen och en resvska p hjul i andra handen. jag frskte snegla p kartan nr vi var inne i tget sen, men den var ihopvikt s det svrt att se. mannen gick av vid slussen och gick mot saltsjbanan. jag ngrar mig s att jag inte vgade frga vad han hade gjort. vet nn vad som kan finnas dr nere?
Citera
2004-02-10, 22:17
Medlem
pruzhs avatar
om jag inte minns fel skrev ngon hr i en annan trd att den drren gr till slussen garaget...
Citera
2004-02-10, 23:13
Medlem
anakatas avatar
Formodligen hade han utfort service pa nagon mobilutrustning bosatt i SL/Connex's lokaler eller i Slussengaraget.
Citera
2004-02-11, 00:36
Medlem
haha, det lter som ngon slags UE-turism.
Citera
2004-02-11, 09:14
Medlem
Daniel_Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruzh
om jag inte minns fel skrev ngon hr i en annan trd att den drren gr till slussen garaget...

Finns div tekniska, lsa utrymmen dr
Citera
2004-02-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruzh

jag frstr det som att det verkar ha varit en del folk hrifrn som har knatat ner dr och tagit sig till slussengaraget, en stilla undran r ju om den dr drren, den rakt ned frn plattformstrappan allts, alltid varit lika svrforcerad. nr jag spanade in den idag frn plattformen sg det ut som att det satt ett ordentligt ls dr. besitter ni kunskaper att dyrka assals eller brukar drren rentav lmnas ppen?
Citera
2004-02-12, 06:33
Medlem
Daniel_Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jour
jag frstr det som att det verkar ha varit en del folk hrifrn som har knatat ner dr och tagit sig till slussengaraget, en stilla undran r ju om den dr drren, den rakt ned frn plattformstrappan allts, alltid varit lika svrforcerad. nr jag spanade in den idag frn plattformen sg det ut som att det satt ett ordentligt ls dr. besitter ni kunskaper att dyrka assals eller brukar drren rentav lmnas ppen?

Fr att komma ut i garaget, r det flera lsa drrar
Citera
2004-02-13, 15:25
Bannlyst
kan inte du lsa upp dem natten mellan onsdag och torsdag nsta vecka r du bussig, daniel L ? skulle behva gra ngra renden dr nere runt 01.30-04.00 ungefr, passar det fr dig ocks ?

mvh /T
Citera
2004-02-13, 16:16
Bannlyst
han jobbade vll i tuben
Citera
2004-02-13, 16:29
Medlem
Daniel_Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibet
kan inte du lsa upp dem natten mellan onsdag och torsdag nsta vecka r du bussig, daniel L ? skulle behva gra ngra renden dr nere runt 01.30-04.00 ungefr, passar det fr dig ocks ?

mvh /T

Serist, tror du det sjlv eller?
Nej det skulle jag aldrig kunna gra, eftersom UE-ingen faktiskt inte (oftast) tilltet..
Citera
2010-06-08, 13:38
Bannlyst
Hur kommer man upp p medis tuben perrong dr uppe dr det r galler? Vid taket typ.

r det vid trappan vid bjrnst trdgrd, ni som har stt det? Det r lst nu med galler, men r det rtt vg in?
Citera
2010-06-08, 20:08
Medlem
gefys avatar
Oj!! Du vet att trden r ver 6 r gammal?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto