2010-01-22, 11:23
Bannlyst
Knns helt fel! Inte nog med att vi har en medioker regissr vid rodret. Nu har vi dessutom en alldeles fr tunn skdis.
Citera
2010-01-22, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyReynolds
Knns helt fel! Inte nog med att vi har en medioker regissr vid rodret. Nu har vi dessutom en alldeles fr tunn skdis.

Har du hrt talas om ngot som heter att bulka??

Ditt inlgg var nog det mest korkade jag lst p eoner. Har du inte sett
fre och efter bilder p tunna skdisar som blivit biffar? N, det har du
uppenbarligen inte.
Citera
2010-01-22, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krackelack
Har du hrt talas om ngot som heter att bulka??

Ditt inlgg var nog det mest korkade jag lst p eoner. Har du inte sett
fre och efter bilder p tunna skdisar som blivit biffar? N, det har du
uppenbarligen inte.

Kom igen. Vad d "bulka". S lnge han inte tar roids har jag svrt att tro att han kan se srskilt skrckinjagande ut. Jag tycker han bara ser ut som en harmls surfare. Biffar? Vem har blivit biff? Kallar du Edward Norton fr biff s har vi uppenbarligen tv olika definitioner av ordet "biff".
Citera
2010-01-22, 13:30
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seraphaw
Lite saxat frn Wikipedia om Conan!
"His skin is frequently characterized as bronzed from constant exposure to the sun."

"Though several later authors have referred to Conan as "Germanic-looking", Howard imagined the Cimmerians as a proto-Celtic people with mostly black hair and blue or grey eyes. "

S det r nog inga problem i sig, om du inte starkt avskyr negrer.

Det r rtt stor skillnad p neger/folk och svartmuskig europee. Titta uppt i trden s fr du se en riktig conan.

Den hr ananasnegern r helt fel. Katastrof om han dessutom behller de dr vidriga dreadsen.
Senast redigerad av Hardstekt 2010-01-22 kl. 13:33.
Citera
2010-01-22, 13:36
Medlem
Yukus avatar
Frhoppningarna sjnk drastiskt.. Men lr vl se den nr den kommer nd
Citera
2010-01-22, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyReynolds
Kom igen. Vad d "bulka". S lnge han inte tar roids har jag svrt att tro att han kan se srskilt skrckinjagande ut. Jag tycker han bara ser ut som en harmls surfare. Biffar? Vem har blivit biff? Kallar du Edward Norton fr biff s har vi uppenbarligen tv olika definitioner av ordet "biff".

Roids r standard inom filmproduktion. Sen om han har en flitig deff + bra kameraarbete kommer han frmodligen se biffig ut, ven om han inte ens r de.
Citera
2010-01-22, 14:22
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samorai
Jason Momoa r den nye Conan!

http://www.filmstar.se/sv/191977/201...den-nye-conan/

Hoppas de skmtar.
Citera
2010-01-22, 16:15
Medlem
Magnet83s avatar
Kanske Russel Crowe eller Jason Statham som Conan? ven om bda (framfrallt Crowe) skulle f lgga p sig en del muskler.
Citera
2010-01-22, 16:20
Medlem
savoxovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samorai
Jason Momoa r den nye Conan!

http://www.filmstar.se/sv/191977/201...den-nye-conan/

Vilket skmt. Dr sjnk alla frhoppningar om den hr filmen. Conan r en barbar med isbl/ljusgra gon, vit hy och korpsvart hr(dvs urkelter). Han ska dessutom inte vara "modellsnygg" utan mer manlig och grovhuggen i sitt utseende. Det r vl ingen xena the warrior princess de tnkt gra?
Senast redigerad av savoxovas 2010-01-22 kl. 16:25.
Citera
2010-01-22, 17:48
Medlem
Rakshasas avatar
oooo, bra val. detta kommer att bli bra.
Citera
2010-01-22, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Velocity007
Roids r standard inom filmproduktion. Sen om han har en flitig deff + bra kameraarbete kommer han frmodligen se biffig ut, ven om han inte ens r de.

Det r drfr jag nmner det. Men den hr killen knns bara helt fel. Han hade kanske fungerat som en ond underhuggare eller ntt.
Citera
2010-01-22, 20:19
Medlem
saftad_burks avatar
r vldigt skeptisk, men ser trots allt fram emot det. Knns lite dumt att de vljer ngon spass smal till rollen, men vi fr vl hoppas p lite steroider alternativt ett ddsfall, s de vljer ngon annan.

Hoppas bara den blir bra i slutndan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in