Fi fasen va svinigt. Har ofta sett dessa lunchkorvar fyllda med ost i hyllan på affären men har aldrig smakat det.
Idag hade morsan köpt, vad hon trodde var vanliga lunchkorvar, till mig eftersom hon och gubben skulle käka slibbig fisk.
Till min förskräckelse så kommer det ut nån vit sörja ur min korv när jag trycker gaffeln i den. Man måste ju inte ha särskilt mycket fantasi för att referera korven till en manlig kroppsdel och när denna vita sås kom ut ur den så fick jag fanimej kväljningar.
Så nu sitter jag här hungrig efterom jag bara käkade makaroner och ketchup till middag. Utfärdar en varning för dessa äckliga jävla korvar :mad:
Tur att det står en semla i kylen som jag kan äta senare.
Har för mig att jag köpte cheddarkorv till ett grillparty på Tylösand för ett par år sedan. Gott som fan! Fick som tur var inte samma associationer som du!
Jag köpte en french hotdog med vitlökssås en gång. Det kändes riktigt pinsamt när korvgubben tryckte i korven i det vitlökssåsfyllda brödet så att såsen sipprade ut. Kändes inte så aptitligt heller. Det var både första och sista gången jag köpte en french hotdog...
Fi fasen va svinigt. Har ofta sett dessa lunchkorvar fyllda med ost i hyllan på affären men har aldrig smakat det.
Idag hade morsan köpt, vad hon trodde var vanliga lunchkorvar, till mig eftersom hon och gubben skulle käka slibbig fisk.
Till min förskräckelse så kommer det ut nån vit sörja ur min korv när jag trycker gaffeln i den. Man måste ju inte ha särskilt mycket fantasi för att referera korven till en manlig kroppsdel och när denna vita sås kom ut ur den så fick jag fanimej kväljningar.
Så nu sitter jag här hungrig efterom jag bara käkade makaroner och ketchup till middag. Utfärdar en varning för dessa äckliga jävla korvar :mad:
Tur att det står en semla i kylen som jag kan äta senare.
Av ditt inlägg kan man tolka att du tycker om att suga av (eftersom det tydligen går bra att äta vanlig korv), men du tycker inte om att ta satsen i munnen? Är det en korrekt analys?
Av ditt inlägg kan man tolka att du tycker om att suga av (eftersom det tydligen går bra att äta vanlig korv), men du tycker inte om att ta satsen i munnen? Är det en korrekt analys?
Skitskoj. Jag refererar inte korv till det sålänge jag slipper se den vita såsen komma ur den. Det var såsen som gjorde det hela äckligt och gav mig ofrivilliga bilder i huvudet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!