• 1
  • 2
2004-02-10, 18:42
Medlem
Fi fasen va svinigt. Har ofta sett dessa lunchkorvar fyllda med ost i hyllan på affären men har aldrig smakat det.
Idag hade morsan köpt, vad hon trodde var vanliga lunchkorvar, till mig eftersom hon och gubben skulle käka slibbig fisk.
Till min förskräckelse så kommer det ut nån vit sörja ur min korv när jag trycker gaffeln i den. Man måste ju inte ha särskilt mycket fantasi för att referera korven till en manlig kroppsdel och när denna vita sås kom ut ur den så fick jag fanimej kväljningar.

Så nu sitter jag här hungrig efterom jag bara käkade makaroner och ketchup till middag. Utfärdar en varning för dessa äckliga jävla korvar :mad:

Tur att det står en semla i kylen som jag kan äta senare.
Citera
2004-02-11, 01:41
Awaiting Email Confirmation
Cold dead handss avatar
Har för mig att jag köpte cheddarkorv till ett grillparty på Tylösand för ett par år sedan. Gott som fan! Fick som tur var inte samma associationer som du!
Citera
2004-02-11, 06:44
Medlem
ar väl bara att accosiera(stavfel jag vet) rätt & mumsa korv....
ok, allvarligt, hur kan 2 så goda saker somm korv & ost nånsin bli fel...?
Citera
2004-02-11, 08:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinko
ar väl bara att accosiera(stavfel jag vet) rätt & mumsa korv....

De blir absolut fel när man sitter å ska äta den å nått som ser ut att komma från dina egna kroppsöppningar kommer ut ur den.
Citera
2004-02-11, 19:17
Medlem
Pellenezs avatar
Låter ju kanon. Man slipper ju att peta i osten själv.
Ungstekt falukorv med ost, senap och tomat i är ju svingott!
Citera
2004-02-12, 00:31
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinko
jordnötssmör är gott, likaså tomatsoppa. men inte fan blandar jag det för det
Citera
2004-02-12, 01:35
Medlem
irrblosss avatar
Jag köpte en french hotdog med vitlökssås en gång. Det kändes riktigt pinsamt när korvgubben tryckte i korven i det vitlökssåsfyllda brödet så att såsen sipprade ut. Kändes inte så aptitligt heller. Det var både första och sista gången jag köpte en french hotdog...
Citera
2004-02-12, 02:09
Medlem
Locco Roccos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul

Snabba på... annars tar jag den
Citera
2004-02-12, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Fi fasen va svinigt. Har ofta sett dessa lunchkorvar fyllda med ost i hyllan på affären men har aldrig smakat det.
Idag hade morsan köpt, vad hon trodde var vanliga lunchkorvar, till mig eftersom hon och gubben skulle käka slibbig fisk.
Till min förskräckelse så kommer det ut nån vit sörja ur min korv när jag trycker gaffeln i den. Man måste ju inte ha särskilt mycket fantasi för att referera korven till en manlig kroppsdel och när denna vita sås kom ut ur den så fick jag fanimej kväljningar.

Så nu sitter jag här hungrig efterom jag bara käkade makaroner och ketchup till middag. Utfärdar en varning för dessa äckliga jävla korvar :mad:

Av ditt inlägg kan man tolka att du tycker om att suga av (eftersom det tydligen går bra att äta vanlig korv), men du tycker inte om att ta satsen i munnen? Är det en korrekt analys?
Citera
2004-02-12, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Av ditt inlägg kan man tolka att du tycker om att suga av (eftersom det tydligen går bra att äta vanlig korv), men du tycker inte om att ta satsen i munnen? Är det en korrekt analys?

Skitskoj. Jag refererar inte korv till det sålänge jag slipper se den vita såsen komma ur den. Det var såsen som gjorde det hela äckligt och gav mig ofrivilliga bilder i huvudet.
Citera
2004-02-12, 20:45
Medlem
Samhains avatar
Ostfylld korv är en styggelse :mad:

Inte nog med att det ser oaptitligt ut. Det smakar skit redan i munnen dessutom
Citera
2004-02-15, 01:35
Medlem
ellroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Ostfylld korv är en styggelse :mad:

Inte nog med att det ser oaptitligt ut. Det smakar skit redan i munnen dessutom
Detta har ni allt fått om bakfoten. En riktig Käsekreiner är ju en delikatess.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in