2010-01-11, 10:41
Medlem
glen-tourrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleashit
Om dem flesta verkligen skrattar med dem är jag tveksam till, nåväl. Ganska händelsefattigt avsnitt imo, dock härligt med Mats baslåda i moppebilen

Tyckte lite synd om Mats och co efter att ha vart så säkra på första alternativet på tipspromenaden så dem blev så ivriga och tänkte inte på att dem eftersökte skådespelaren i rollen som Emils pappa.

Haha, Anton Körberg

Fantastisk serie, gjord med värme tycker jag.
Citera
2010-01-11, 10:42
Bannlyst
Tobbe FTW!

Han och endast han kan konsten att lägga svordomar vid rätt tillfälle (med andra ord HELA tiden....)
Citera
2010-01-11, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Ett program där vi ska garva åt sär, är det schysst det?
Dom fattar säkert inte ens själva att dom är med på tv.

Jag är heller inte särskilt förtjust i programidén. Såg enstaka avsnitt förra säsongen, men undviker helst serien...
Citera
2010-01-11, 12:21
Medlem
Ovcharkas avatar
Stör mig enormt på Linda och hennes "mogna" sätt att prata. Det lyser igenom att du är puckad! Supermoggisen (Micke?) blir jag mest arg på när jag ser. Blåsa skallen av han med en Desert Eagle ska man. Lär dig prata för fan! Med dina små tänder! FREAK!

Släng samtliga åt helvete, alla förutom Tobbe. Sätt en kamera på Tobbe och klipp ut det roligaste. Det blir bra TV.

Varför blurrar de feritta.com (på Mats bil) andra gången men inte första?
Citera
2010-01-11, 13:56
Medlem
Blockchoklads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Stör mig enormt på Linda och hennes "mogna" sätt att prata. Det lyser igenom att du är puckad! Supermoggisen (Micke?) blir jag mest arg på när jag ser. Blåsa skallen av han med en Desert Eagle ska man. Lär dig prata för fan! Med dina små tänder! FREAK!

Släng samtliga åt helvete, alla förutom Tobbe. Sätt en kamera på Tobbe och klipp ut det roligaste. Det blir bra TV.

Varför blurrar de feritta.com (på Mats bil) andra gången men inte första?

Hoppas du inte menar allvar med det översta du skrev annars kan du dra åt helvete och köra upp en rostig spik i röven.
Citera
2010-01-11, 14:24
Medlem
Varför hade Mats en massa reklamklistermärken på bilen? Är han sponsrad eller tycker han det är fräckt med klistermärken?

Det var ju dessutom inte såna där klistermärken som vissa "normalbegåvade" (hrm) bilfanatiker har, som talar om hur bra bilstereo de har, och liknande, utan reklam för ngn glasfirma eller så.

Tycker för övrigt serien går lite på tomgång. Det var ju hemskt sorgligt med Lindas depression, och visst syntes det att hon tyckte det var skitjobbigt att prata om det, men eftersom hon är som hon är drog hon bara till med något i stil med "man får ta det dag för dag" eller "nu är det dags att tänka på refrängen" eller varför inte "sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne" eller någon annan inlärd klyscha som inte betyder ett skit
Citera
2010-01-11, 14:43
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blockchoklad
Hoppas du inte menar allvar med det översta du skrev annars kan du dra åt helvete och köra upp en rostig spik i röven.

Jag menar allvar. Var dag förbannar jag livet över att ärkemongot inte dog förra säsongen när han låg på sjukan.
Citera
2010-01-11, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blockchoklad

Okey "Linda Hammar".
Citera
2010-01-11, 15:36
Medlem
Med lite stöd skulle nog absolut Linda och Mats kunna hantera ett barn, men iom att jag tror det anser jag inte att jag tycker dem ska det. Gud vet hur det barnet skulle bli i det sociala.

Känns som att Mats och Linda är vettiga för att bo på ett sådant hem, lite svårt att ta hand om sig själva bara.
Citera
2010-01-11, 17:29
Medlem
Visste inte att philip var hennes bror. Där serman. Hoppas verkligen att hon får gifta sig en dag
Citera
2010-01-11, 17:59
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Visste inte att philip var hennes bror. Där serman. Hoppas verkligen att hon får gifta sig en dag

Det är Filip som är hennes bror.

Väldigt trevligt att denna programserie startat igen. Angående Mats kärra får jag intrycket av att diverse företag har sponsrat honom med den och tillbehör. Eller har han själv klistrat på massa logotyper för att få den att se ut som en tävlingsbil?
Citera
2010-01-11, 18:03
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Jag tycker fan att det är skrämmande att mongon som han Mats får köra runt i mopedbilar, det känns inte säkert för fem öre och jag skulle fan inte känna mig säker i köping när det är nåt mongo som kör runt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in