2010-01-10, 21:07
Medlem
Tubby Steves avatar
Haha mats bil ! Rhythm is a dancer

Kommer ihåg efter första eller andra säsongen hade gått visade tv4 en intervju med dom (typ 10-15 min lång) från nått som hette typ Efter 10 eller nått sånt. Var så jävla roligt! kan inte hitta det dock.
Någon som vet om det hette Efter 10 eller kanske till och med har länk till intervjun?
Citera
2010-01-10, 21:47
Medlem
Om dem flesta verkligen skrattar med dem är jag tveksam till, nåväl. Ganska händelsefattigt avsnitt imo, dock härligt med Mats baslåda i moppebilen

Tyckte lite synd om Mats och co efter att ha vart så säkra på första alternativet på tipspromenaden så dem blev så ivriga och tänkte inte på att dem eftersökte skådespelaren i rollen som Emils pappa.
Citera
2010-01-10, 22:29
Medlem
Druluss avatar
Ett litet extraklipp ifrån hemsidan där dom är och staplar ved hemma hos Sune. Billig arbetskraft, om än lite seg kanske. Fan va mummigt med grillad korv, sommar kom hit!

http://www.tv4.se/1.1431477/2010/01/...gning_hos_sune
Citera
2010-01-10, 22:37
Medlem
Har aldrig förstått det roliga i serien. Jag skiter i det moraliska också, om folk skrattar åt eller med dessa människor. Humorn är kass ändå.
Ni som vill ha människor som den där Tobbe runt omkring er kan ju börja jobba på ett sådant boende.

Ha en bra kväll!
Citera
2010-01-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Har aldrig förstått det roliga i serien. Jag skiter i det moraliska också, om folk skrattar åt eller med dessa människor. Humorn är kass ändå.
Ni som vill ha människor som den där Tobbe runt omkring er kan ju börja jobba på ett sådant boende.

Ha en bra kväll!
Kass humor kan du ha själv! Tyvärr, det är för dåligt betalt att jobba med sånt. Dessutom är inte alla utvecklingsstörda lika roliga som Tobbe.
(Nä, men allvarligt människa! Tobbe är ju helkul!)

Det här tycker jag dock är lite tragiskt: http://www.expressen.se/noje/1.18398...-barn-med-mats

Både Linda och Mats verkar vara jättegoa och hyggliga människor, men kan man inte ta hand om sig själv ska man inte ha hand om några barn!
Citera
2010-01-10, 23:08
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildebeest
Kass humor kan du ha själv! Tyvärr, det är för dåligt betalt att jobba med sånt. Dessutom är inte alla utvecklingsstörda lika roliga som Tobbe.
(Nä, men allvarligt människa! Tobbe är ju helkul!)

Det här tycker jag dock är lite tragiskt: http://www.expressen.se/noje/1.18398...-barn-med-mats

Både Linda och Mats verkar vara jättegoa och hyggliga människor, men kan man inte ta hand om sig själv ska man inte ha hand om några barn!

Nja det kanske inte är någon bra idé, men som hon sa i dagens avsnitt hon kanske kan bli faster en dag.
Citera
2010-01-10, 23:51
Medlem
Von0bens avatar
Gillar utvecklingsstörda och tycker iden med serien är bra

Men de borde börja följa ett nytt gäng istället

Linda Hammar och särskilt Mats är inte så underhållande.
Citera
2010-01-10, 23:52
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Jaaa! Tänk om man jobbade på ett sånt ställe där det fanns någon som Tobbe, man skulle ju vara glad varje dag!

Har själv jobbat i omsorgen , och så ÄR det faktiskt lite
En av de bästa delarna med att jobba med utvecklingsstörda är att dom kan vara jävligt underhållande, vissa av dem i alla fall.
Citera
2010-01-10, 23:54
Bannlyst
Tror inte ni också att Sune egentligen inte behövde hjälp med att kolla bilen?
Citera
2010-01-10, 23:54
Medlem
DeltaGoodrems avatar
Grym musik Mats kör med i bilen ska bli kul att följa även denna säsong.

Citat:

Om dom får rätt hjälp och stöd kanske det skulle fungera, Linda är ju inte "helt borta"... men visst blir det kämpigt.
Citera
2010-01-11, 00:56
Medlem
smepens avatar
Förbannade dammsugarjävel!
Citera
2010-01-11, 10:37
Medlem
Haha det bästa var ändå negern på 06.17 med sin nystulna cykel, trampar som fan, tror säkert han är med i cops
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in