Hej igen.
Problemen kvarstår. Fick ett anfall natten till söndagen...3 gånger vakna jag upp med de.
Det är som att drömmen man är inne i...helt plötsligt hänger sig, likt en dator. Och blir extremt ångestladdad. Man vaknar upp. Och på ett sjukt jävla äckligt sätt så snurrar de runt runt.
Denna gången gick det till som följande.
Jag hade haft ett par riktigt goa dar, köpt en ny bil som jag är lite små kär i. På lördagen körde jag iväg i ett underbart väder, en bit bort för att träffa och sova över hos en tjej.
Allt va alltså toppen. Nån gången under dagen...gör jag kanske misstaget att tänka på dessa attacker. Hur jäkla dålig tajming de hade varit, hur jobbigt de hade varit att ta sig hem...och att de i princip va de ända som skulle kunnde förstöra allt.
På söndagen är de som nån har Knökat in bomull i huvet, man känner sig ostabil, svårt att koncentrera sig på flera saker samtidigt. Som att kroppen lever sitt liv, men att själva jag...ligger i ide och inte är med. Man känner sig avtrubbad från vad som händer.
Lyckas köra hem, men vägen känns smal och jobbig...de mesta upplevs som trist.
Jobbar som yrkeschaufför, och måndagen va riktigt jobbig med.
Igen upplevs mycke som rör sig samtidigt som nåt väldigt jobbigt att ta in. Samt att den kraftiga spänningshuvudverken sitter kvar. Håller i princip ständigt på att massera huvet med händerna
Tyvärr hade jag inte nässprayen mot migrän med mig, så kunde inte testa de.
Men återigen kommer det på en helg. Detta är andra gången i rad som jag tänker *hoppas att jag inte får de*...och får de.
Men jag har så svårt att tro...att nåt som endast är psykologiskt kan påverka en så extremt fysiskt, det snurrar ju galet mycke. Plus att man mår dåligt i flera dar efteråt. Samt att de även drabbar än när man mår bra i övrigt. Detta va ju en kul helg, jag va inte nervös eller spänd för nåt. Utan 100% avslappnad. Har iofs läst till mig att många får sina olika anfall då, konstigt nog.
Nåt annat jag märkt e att jag börjar bli yr igen när jag böjer mig fram, så huvet är upp och ner.
Det hela är en salig blandning mellan fysiska och psykiska misstankar.
Just nu känns de som man är inne på nån konstig form av migrän? Hjälper närspray? Som man kan köpa på apoteket. När man får anfallen så känns de verkligen som inget alls skulle hjälpa.
Tar Jättetacksamt emot tips, detta tar knäcken på en