• 1
  • 2
2009-12-31, 23:30
Medlem
TheComedians avatar
Nu är jag fan trött på skiten, har levt ett ordentligt liv framtills ett halvår sedan då praktiskt taget allt gick åt helvete, morsan dog blev av med jobbet och flickvännen visar sig vara en otrogen hora /Och nu sitter jag här helt ensam på nyår/. Nu skiter jag fullkommligt och fullständigt i allt. Alltid hållt mig ifrån knark men nu är det dags att köra på rejält. Röker inte ens vanliga cigg men börjat dricka i princip varje dag de senaste månaderna. Så vad ska jag börja med att testa? Har bara tagit benzo innan men det fick jag utskrivet..

FUCK IT!!!!!!!
Citera
2009-12-31, 23:39
Medlem
Ta det lugnt...
Ditt liv e trots allt inte över än, om du känner för att "sabba" ditt liv, så skit i...
Hämta lite receptfria anti-depp om du ska va sådan...
Citera
2009-12-31, 23:40
Medlem
Macgarvers avatar
Så nu tycker du synd om dig själv och har ångest verkar det som. Opioider brukar lösa alla problem kortsiktigt. Krypton är ju lagligt och funkar, annars är ju Cannabis trevligt.

Lycka till med ditt nya liv som knarkare.
Citera
2009-12-31, 23:41
Medlem
Smash3rs avatar
Ledsen att höra!
Herion är fint, men säkert ett rent djävulskap att syssla med.
Benso är gott, tillsammans med alkhol. Också ett djävulskap
Ganja, är alltid fint, man kan alltid dricka bira till det!
Kokain känns säkert bra om du är på bra humör.
Annars kan du rensa själen med Magic mushrooms! >>

Där får du lite nya synvinklar på livet som kan ändra dig till det goda!

Vet inte vad jag ska säga..... slarva inte bort ditt liv på skit som kostar livet.
Svampar är att rekommendera... du får känna dig själv.. på riktigt!

Marijuana är fint till den milda grad att man röker sig tillfredställd.
Annars... jaga en drake, eller drick och kör lite benso, iskallt!

Mycket kärlek!

Edit: Kör inte Reaserch Chemicals. Bara skit!
Senast redigerad av Smash3r 2009-12-31 kl. 23:46.
Citera
2009-12-31, 23:43
Medlem
Några djupa andatag och inget annat Om du börjar knarka nu är det i alla fall på grund av fel anledning. Jag förstår att livet känns skit men att ta saker bara för att fly från verkligheten är aldrig bra.

Tanken är att "knark" ska sätta en guldkant på vardagen eller det är åtminstone min filosofi. Vad du gör med mitt råd är helt och hållet upp till dig, men hade jag använt mig utav saker bara för att livet sög så hade jag nog hamnat i en ganska så destruktiv misbruksvana. Skulle det verkligen ha gjort mitt liv bättre?

Det bästa du kan göra är att snacka med din läkare han kan säkert hjälpa dig med lite godis som får dig att må bättre medans du jobbar på att bättra ditt liv! Vill inte låta som nån moralkärring och säger absolut inte att det inte är smart att använda droger, men sånt ska man göra under rätt förutsättningar.
Senast redigerad av mrenglish 2009-12-31 kl. 23:47.
Citera
2009-12-31, 23:45
Medlem
Maja är absolut bäst om
du skall ta till något rökte själv
maja i 10 år no problem
Citera
2009-12-31, 23:52
Medlem
TheComedians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Så nu tycker du synd om dig själv och har ångest verkar det som. Opioider brukar lösa alla problem kortsiktigt. Krypton är ju lagligt och funkar, annars är ju Cannabis trevligt.

Lycka till med ditt nya liv som knarkare.

Du kan ge dej fan på att jag tycker synd om mig själv...
Citera
2009-12-31, 23:58
Bannlyst
Dra till plattan och köp subutex, tar inte mer än 2 minuter om du är där tidigt på dagen (11-12). Du kommer gilla det. Kanske inte till en början, men efter ett par gånger så inser du grejjen med det, jag lovar
Citera
2010-01-01, 00:13
Medlem
TheComedians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-
Dra till plattan och köp subutex, tar inte mer än 2 minuter om du är där tidigt på dagen (11-12). Du kommer gilla det. Kanske inte till en början, men efter ett par gånger så inser du grejjen med det, jag lovar

Nu så bor jag inte direkt i närheten av Sthlm, och har inte den blekaste vart man kan fixa droger. Får väl börja med att ta det jag har tillgängligt. Har c:a 100 st temesta + någon karta zopiklon + alkohol. Hur många kan jag ta utan att det är direkt livsfarligt? jag kan ju iaf testa på livet som pundare innan jag ger upp för gott.
Citera
2010-01-01, 00:18
Medlem
TheComedians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-

Btw plattan? hehe är inte det en myt att det skulle vara så lätt att "fixa" där?? Trodde bara det bara var något dem tutade i oss när vi vvar barn...
Citera
2010-01-01, 00:18
Medlem
SexMurderArts avatar
Du verkar ju rätt stabil så jag tror tjacket skulle va bra för dig. För det finns ingen mening att du ska deka ned dig på alkohol .
Tar du tjack så rycker det tag i din tankeförmåga, du ids fundera ut vem du är och vad du vill i livet osv. Har varit i samma situation som du med en mor som dog, bruden stack.
Jag märkte att allt va värdelöst, ingenting var roligt och jag visste inte ens om min hjärna fungerade längre. Men amfetaminet fick mig att bläddra i en komvuxbok med matematik och efter en fest lånade jag hem den och den var helt underbar som sömnmedel. Och enda sättet att få lugn var när jag läste det tråkigaste jag kunde komma på nämligen matematik.
Vet inte hur det blir för dig?

Men jag tror du fattar att din morsa inte födde dig för att du skulle gå runt och må dåligt, så för hennes skull kan du väl försöka sträcka på ryggen och le ibland.
Citera
2010-01-01, 00:19
Medlem
Testa lite cannabis och hasch, fråga runt lite det borde inte va svårt att hitta! Om du nu ska använda nåt som inte är destruktivt kan jag inte tänka mig nåt bättre än cannabis! Det är absolut inte farligt alls!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in