2009-12-31, 10:41
Bannlyst
Är det möjligt?
Citera
2009-12-31, 11:01
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johangustav
Är det möjligt?

OT: när du skrivit så detaljerat om vilka versioner det är så skulle det vara trevligt att veta exakt vilket programm det handlar om.

Självklart, ladda ner (eller fixa på annat sätt) filen till 10.6.1, avinstallera sedan 10.6.2 och installera efter det 10.6.1
Citera
2009-12-31, 11:22
Medlem
Xindaks avatar
Med de siffrorna antar jag att det är OS X som avses. Ja det går, har du en Time Machine backup är det rätt enkelt. Har du inte så beror det på om du kan få tag i rätt uppdateringar.

Du måste ju börja med att installera ditt original system med arkivera installera och sedan är det dags att uppgradera, eftersom du mest troligen har 10.6 på skivan. Försök hitta combo uppdateringen till OS 10.6.1 någonstans. Apple har ju endast den senaste liggande för nedladdning.

Men jag måste få fråga varför?
Citera
2010-01-01, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xindak
Med de siffrorna antar jag att det är OS X som avses. Ja det går, har du en Time Machine backup är det rätt enkelt. Har du inte så beror det på om du kan få tag i rätt uppdateringar.

Du måste ju börja med att installera ditt original system med arkivera installera och sedan är det dags att uppgradera, eftersom du mest troligen har 10.6 på skivan. Försök hitta combo uppdateringen till OS 10.6.1 någonstans. Apple har ju endast den senaste liggande för nedladdning.

Men jag måste få fråga varför?

Okej, jag får se om jag gör det då. Anledningen till att jag vill göra det är för att jag avskyr inställningarna eller vad man ska säga för skärmstyrkan i 10.6.2. Den sjunker så jävla snabbt så det det tredje högsta är ta me fan mörkare än det näst mörkaste i 10.6.1. Detta är ju dock endast en petitess, så jag får se om jag orkar lägga ner tid på det...
Citera
2010-01-01, 14:27
Medlem
Xindaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johangustav
Okej, jag får se om jag gör det då. Anledningen till att jag vill göra det är för att jag avskyr inställningarna eller vad man ska säga för skärmstyrkan i 10.6.2. Den sjunker så jävla snabbt så det det tredje högsta är ta me fan mörkare än det näst mörkaste i 10.6.1. Detta är ju dock endast en petitess, så jag får se om jag orkar lägga ner tid på det...

Inte omöjligt att många tycker som du och det kommer en fix i 10.6.3, jag hade lugnat mig med en backning av systemet.
Citera
2010-01-01, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xindak
Inte omöjligt att många tycker som du och det kommer en fix i 10.6.3, jag hade lugnat mig med en backning av systemet.

Okej, tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in