• 1
  • 2
2004-02-17, 05:14
Medlem
petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaleid
Jag fick, av någon egendomlig anledning vid något egendomligt tillfälle, lära mig det polska ordet för fitta. Bizda?

Jepp, fast med p i början.
Citera
2004-02-17, 05:32
Medlem
kaleids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petersen
Jepp, fast med p i början.
Pizda alltså! OK, då kommer nästa utmaning: att bilda en mening på polska. Vad heter "Jag tycker om att slicka fitta"?
Citera
2004-02-18, 06:12
Medlem
petersens avatar
Andra användbara satser när man har lämnat Ystad:
Nazywam sie Carl Gustaf Bernadotte. Jak ci na imie? Jag heter CGB. Vad heter Du?

Jestem Szwedem. Jag är svensk. Jestes polkam? Är du polska?

Tak, ja. Nie, nej. Dzieky/dziekuje, tack/danke. Prosze, varsågod/ bitte. (Nie) rozumiem, jag fattar (inte). (Nie) wiem, jag vet (inte). Czesc, hej (och) hej då. Halo/hej, hej. Jak leci? Hur är läget? (Bardzo) dobrze, (mycket) bra. Na zdrowie! Skål!

Czy jestes tu sama? Är du själv här?

Musze pieprzyc cie zaraz. Jag vill knulla dig genast.

Jestem tu na urlopie. Jag är här på semester.

Czy chcialbysz pomagac mi? Cierpieklem na impotencje. Skulle du vilja hjälpa mig? Jag lider av impotens.

Nie, ja nie jestem gejem. Nej, jag är inte bög.

Twoje piersi sa fantastyczne. Masz bardzo ladne posladski; masz bardzo sexowny tylek. Dina bröst är fantastiska. Du har riktigt snygga ballar (för oss skåningar); Du har en mycket sexig häck.

Jestem szalone lubiezny. Jag är vansinnigt kåt.

Lecieglesz psiakrew na mnie, nie prawda? Du är jäkligt tänd på mig, eller hur?

Chcemy macac? Skall vi kela?

Te sa prawdziwe? Är de äkta?

Moge macac ci pizde/cipe? Får jag ta dig på fettan?

Chcesz ssac mój trzascy huj (mojego trzasca huja - är coolare. Då tycker man att ens dragg är ett levande föremål.). Vill Du suga min skakande kuk?

Czy chcialbysz ssac mi jadra? Czy chcesz lizac mi moszne? Skulle Du vilja suga på mina kulor? Vill du slicka mej på pungen?

Sextionio. Szescdziesiat dziewiec

Nie, nie bede wstrzykiwac w twoich ustach. Nej, jag kommer inte att komma i din mun.

Jestes najlepsza. Du är bäst.

Zazywasz pigulke? Äter du p-piller?

Sto zlotów?! Musisz zaplacic dwiescie, dziewczyno! Hundra zloty?! Du skall betala tvåhundra, bruden!

Citat:
Ursprungligen postat av kaleid
Pizda alltså! OK, då kommer nästa utmaning: att bilda en mening på polska. Vad heter "Jag tycker om att slicka fitta"?

(Ja) Lubie lizac pizde/picze/cipe. ('Ja' betyder jag, men sätts bara ut om man vill betona att det är jag det gäller.)
Citera
2004-02-18, 12:52
Medlem
Hispervispers avatar
Ja jävlar, ett alldeles fantastiskt komplement till mina tips! Jag har redan börjar plugga glosorna.
Citera
2004-02-18, 13:53
Medlem
kaleids avatar
petersen ---> tack! Eventuella Polenbesök kommer från och med nu att innehålla en extra dimension
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in