Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-30, 22:33
  #1
Medlem
Sadisten123s avatar
Hej flashback

För ett tag sen fick jag min födelsedagspresent av mina mycket mogna kompisar, bl a fick jag ett bröst att klämma på, ungefär som en stressboll...

För ca 1 timme sen när jag satt på skype med vännerna och snacka skit, kastade bröstet mot väggen och fångade det ganska hårt då jävlar brast skiten och nån genomskinlig gele flög som en projektil över hela jävla tangentbordet på laptopen Drog ut elsladden direkt, men innan jag han ta ut batteriet dog datorn... tog ut batteriet och lutade den åt sidan för att det skulle rinna iväg (gelen är inte så lös utan mer som en dryg hårgele) Uppenbarligen rann ju något in i datorn då den stängdes. Pillade sönder den, torkade flitigt och satte samman den igen. Nu fungerar den som den ska, luktar inte bränt eller något och alla tangenter fungerar. Bör jag ta till några åtgärder mer än jag gjort? Om det vore vatten skulle jag låtigt den torka men hur ska man göra nu då?
Citera
2009-12-30, 22:39
  #2
Medlem
Dionyoss avatar
Vettefan om sådan gele gör så stor skada. Och om den fungerar nu som den ska så borde det inte vara någon fara. Du kan ju alltid ta lös allting du kan och rengöra återigen.


Gele är väl så pass tjockt att det tränger inte in lika lätt som vatten osv i trånga utrymmen.
Citera
2009-12-30, 22:40
  #3
Medlem
funkar den nu så är det ju lugnt
Citera
2009-12-30, 23:50
  #4
Medlem
Sadisten123s avatar
Nu när man läser det i efterhand så ser jag onekligen ut lite som ett troll... aja den fungerar fortfarande precis som innan. Låter den stå över natten med mindre krävande aktiviteter och ser om den är sönder i morron
Citera
2010-01-03, 13:24
  #5
Medlem
Hur har det gått?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback