2010-11-07, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ooranienburg
Vill därför tacka svenska myndigheter (inte bara SÄPO,Gbg-kommun mm) för enastående moral och integritet

Citat:
Ursprungligen postat av www.mordhotare2.tk
Samtliga tingsrättsdokument om Nancy mordet går att läsa på sidan

www.mordhotare.tk

Ha ha den bilden på mördaren gillar jag, inget fel där från myndigheterna
Citera
2010-11-07, 14:32
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ooranienburg
Det (o)lustiga med dokumenten är att jag kan se namnet på alla sekretessbelagda uppgifter.

Går att detektiva sig fram till namn / bild på våldtäktsoffret, hennes pojkvän mm.

Vill därför tacka svenska myndigheter (inte bara SÄPO,Gbg-kommun mm) för enastående moral och integritet
De har gjort försök att maskera känslig information. Tyvärr har de inte lyckats speciellt bra.
Citera
2010-11-07, 16:45
Medlem
tältpinnes avatar
Nu har jag läst det mesta, väldigt intressant! hade dock velat se obduktionsprotokollet, men sid 1527-1550 är det tomt. Naturligtvis är det förståeligt att man utelämnar bilder, men text hade varit givande.
Citera
2010-11-08, 21:47
Medlem
hammarby1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
När jag läser nu och ser på bilderna sidan 1016 i huvuddok. ser jag att jag hade rätt i mina antaganden om att mördaren släpade upp den döende Nancy upp från gångbanan. Hemska bilder, känsliga varnas.

Edit.
Bilder på mördaren Abdulaziz ABdullahi Mohamed Hussein under rekonstruktionen finns bl.a. på sidan 1077 i huvudPDF'en och framåt.
Sid. 1084-1095 bilder på Abdulaziz ABdullahi Mohamed Hussein från rekonstruktion i Hjällbo.

Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Nu har jag läst det mesta, väldigt intressant! hade dock velat se obduktionsprotokollet, men sid 1527-1550 är det tomt. Naturligtvis är det förståeligt att man utelämnar bilder, men text hade varit givande.
Har ögnat igenom FUPen + bilagorna, det verkar som mandela har samma försvar vid båda överfallen. Han har mått illa och avvikit för att sedan påträffa liggande utslagen kvinna, som han försökte hjälpa(!)
Hur troligt är det att han skulle snubbla på två likadana överfall!!!
Saknade också 1527-1550(förstår dock anledningen till deleten)
Mandelabilderna från festen ger ett visst intryck med facit i hand. (s655-aningen berusad, s656-brottas med tjej)

Tack för FUPen, by the way!
Senast redigerad av hammarby1964 2010-11-08 kl. 21:49.
Citera
2010-11-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
De har gjort försök att maskera känslig information. Tyvärr har de inte lyckats speciellt bra.

fy fan vad dåligt!
bättre än så kan de väl!
Citera
2010-11-09, 09:00
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
fy fan vad dåligt!
bättre än så kan de väl!

Inte alls!

Då hade rätten åkt dir före skyddande av BROTTSLING!
Citera
2010-11-09, 12:41
Medlem
Ja verkligen intressant att läsa FUP:en, även om jag för Nancys skull tycker det är beklagligt att den ligger ute på nätet.

Vilken röra. Blir ju inte sugen på att flytta till Hjällbo. Och mtp att Nancys kompis hade många exempel på killar som betett sig konstigt kan det inte vara kul att va tjej och växa upp där.

Mysigt att "Skuggan" köpte blommor på Ica och la på mordplatsen, och sen gick till minnesstunden också.

Och kan någon förklara hur han lyckas spexa med polisen på festen, men samtidigt undgå att bli identifierad av dem??!!
Citera
2010-11-09, 17:35
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkerside
Ja verkligen intressant att läsa FUP:en, även om jag för Nancys skull tycker det är beklagligt att den ligger ute på nätet.

Vilken röra. Blir ju inte sugen på att flytta till Hjällbo. Och mtp att Nancys kompis hade många exempel på killar som betett sig konstigt kan det inte vara kul att va tjej och växa upp där.

Mysigt att "Skuggan" köpte blommor på Ica och la på mordplatsen, och sen gick till minnesstunden också.

Och kan någon förklara hur han lyckas spexa med polisen på festen, men samtidigt undgå att bli identifierad av dem??!!
Polisen lär bara ha förhört personerna samt tagit deras namn vid tillfället. Alltså inte kollat alla festdeltagarnas kriminella CV genom brottsregistret.
Citera
2010-11-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Polisen lär bara ha förhört personerna samt tagit deras namn vid tillfället. Alltså inte kollat alla festdeltagarnas kriminella CV genom brottsregistret.

De missade att ta hans namn... och det var fyra poliser där i 1,5 timme!
Citera
2010-11-09, 18:50
Medlem
Jag undrar hur manga andre svinet har våldtagit uten at ha blivit rapporterat.
Citera
2010-11-10, 02:43
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkerside
De missade att ta hans namn... och det var fyra poliser där i 1,5 timme!

Att skicka kvinnliga poliser till en invandrarfest hur tänker dom??
Mihajl hade ju en skön kommentar "Nu kommer släkten att bli vanärad" när han fick reda på att tjejen var överfallen. Respekt.
Citera
2010-11-12, 14:09
Medlem
www.mordhotare2.tks avatar
Eventuellt är en artikel om www.mordhotare.tk på väg tills imorgon då kolegorna på Svenska Dagbladet i skrivande stund jobbar intresserat, redaktionen tackar den anonyma Partillebon för tipset :P

(eller så har de tappat sitt ex av FUP)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in