2009-12-29, 21:17
Medlem
Cheppens avatar
Hejsan, mina standardspel har försvunnit från datorn. Och jag vet att man kan gå in på några inställningar och få tillbaka dem. Men det fungerar inte på min dator, så jag undrar bara om jag kan ladda ner dessa någonstans gratis? Har letat ihjäl mig, men det måste väl finnas någonstans?
Plus att på dem sidorna kanske det finns några fler roliga småspel.

Så om någon vet detta så gör det mig jättelycklig.

Mvh Mattias
Citera
2009-12-29, 21:54
Medlem
Du går in på kontrollpanelen och trycker upp funktionen där du avinstallerar ett program, sen så trycker du på "Aktivera eller aviktivera windowsfunktioner" så ska du bara kryssa i rutan där
Citera
2009-12-29, 22:10
Medlem
Cheppens avatar
Jo precis, men det är det jag inte vill göra för det skapar bar aproblem för min dator. Så därför undrar jag om nedladdningsställen.
Citera
2009-12-29, 22:48
Moderator
MondoBizarros avatar
Spel -> Windows Support
/Mod
Citera
2009-12-30, 10:13
Medlem
shmas avatar
Osäker på installationsfiler för orginalen, men här är en java variant
http://javasol.sourceforge.net/ solitaire

I övrigt är det bara googla, eller fråga nån polare om dom kan packa ner spelen åt dig och skicka via msn, dom är inte stora och finns i C:\Program Files\Microsoft Games\"

Sista alternativet är att bara installera dom själv, förstår inte vad för problem det skulle skapa. I sådanna fall har du nog mer problem med windows du borde ta tag i innan du leker minröjaren
Citera
2009-12-30, 11:25
Medlem
Cheppens avatar
Den där ava verkar vara över nätet och det är ingenting jag vill ha.
Jag har inga direkt tekniska vänner :P

Och nej då det är inga problem bara att jag inte vill återställa dem, utan även se om det finns fler liknande spel som kanske kan vara roliga att ladda ner.

Tack för svar, mvh Mattias
Citera
2010-01-01, 13:07
Medlem
Cheppens avatar
ingen annan som vet?

Mvh Mattias
Citera
2010-01-01, 13:40
Medlem
927s avatar
filerna finns normnalt i mappen system32, be nån att skicka över dom (men jag vet inte vad dom heter, har tagit bort dom). borde gå att kolla egenskaper för genvägarna på en dator där dom finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in