2009-12-29, 21:17
Medlem
Cheppens avatar
Hejsan, mina standardspel har frsvunnit frn datorn. Och jag vet att man kan g in p ngra instllningar och f tillbaka dem. Men det fungerar inte p min dator, s jag undrar bara om jag kan ladda ner dessa ngonstans gratis? Har letat ihjl mig, men det mste vl finnas ngonstans?
Plus att p dem sidorna kanske det finns ngra fler roliga smspel.

S om ngon vet detta s gr det mig jttelycklig.

Mvh Mattias
Citera
2009-12-29, 21:54
Medlem
Du gr in p kontrollpanelen och trycker upp funktionen dr du avinstallerar ett program, sen s trycker du p "Aktivera eller aviktivera windowsfunktioner" s ska du bara kryssa i rutan dr
Citera
2009-12-29, 22:10
Medlem
Cheppens avatar
Jo precis, men det r det jag inte vill gra fr det skapar bar aproblem fr min dator. S drfr undrar jag om nedladdningsstllen.
Citera
2009-12-29, 22:48
Moderator
MondoBizarros avatar
Spel -> Windows Support
/Mod
Citera
2009-12-30, 10:13
Medlem
shmas avatar
Osker p installationsfiler fr orginalen, men hr r en java variant
http://javasol.sourceforge.net/ solitaire

I vrigt r det bara googla, eller frga nn polare om dom kan packa ner spelen t dig och skicka via msn, dom r inte stora och finns i C:\Program Files\Microsoft Games\"

Sista alternativet r att bara installera dom sjlv, frstr inte vad fr problem det skulle skapa. I sdanna fall har du nog mer problem med windows du borde ta tag i innan du leker minrjaren
Citera
2009-12-30, 11:25
Medlem
Cheppens avatar
Den dr ava verkar vara ver ntet och det r ingenting jag vill ha.
Jag har inga direkt tekniska vnner :P

Och nej d det r inga problem bara att jag inte vill terstlla dem, utan ven se om det finns fler liknande spel som kanske kan vara roliga att ladda ner.

Tack fr svar, mvh Mattias
Citera
2010-01-01, 13:07
Medlem
Cheppens avatar
ingen annan som vet?

Mvh Mattias
Citera
2010-01-01, 13:40
Medlem
927s avatar
filerna finns normnalt i mappen system32, be nn att skicka ver dom (men jag vet inte vad dom heter, har tagit bort dom). borde g att kolla egenskaper fr genvgarna p en dator dr dom finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in