Jag har märkt och det är troligtvis väldigt psykologiskt. Men datorn har en tendens att anpassa sig efter det sätt du själv spelar. Vet att många hatar att spela med datorn då de är sega i EASHL. Jag älskar det däremot. Handlar mycket om positionsspel. Datorn kommer passa dig så fort det inte är något hinder i vägen. Sedan ska man undvika att "calla" passen allt för mycket. Om man går in för att spela fort så kommer du också garanterat få datorspelarna med dig. Handlar mycket om hur du själv spelar.
och nej. Målvakten blir inte bättre ju mer den spelar med sitt lag!?
För övrigt tycker jag det här med kemi är bs. När jag körde med mitt UT lag så skippade jag alltid kemi då jag anser att hela konceptet med UT är att spela med ditt drömlag och inte vilka spelare som spelar i samma klubb. Hade aldrig några problem med att passa pucken mellan spelarna och de kom så gott som alltid i rätt timing för direktskott när den vankas offensiv. Kan vara för att jag spelar ganska konstigt också vad vet jag. Men låg på 40-3 elr ngt i stats. Men tröttnat på UT sedan länge. Det faktum att de aldrig uppdaterar spelarna och vidare måste vinna typ 10 matcher för att vinna en tunering får mig att må illa. UT är skit, tyvärr.