Citat:
Ursprungligen postat av Twitch
Förekommer det mord som utförs av myndigheter i all skymm undan från samhället för att mörklägga saker som dem inte vill läcka ut i sverige , svårt att svara på ev då det är som sagt mörklagda saker men va tror ni förekommer sådant att man torterar å avrättar människor som sitter på info som dem inte vill ska komma ut eller om personen är allt för nyfiken?
Ja det är klart att sånt förekommer. Jag läste ett 10 tal böcker förut som handlar om just detta. Bokserien bygger vad jag har förstått på verkliga händelser, och handlar om en svensk agent vid namn Carl Hamilton som är örlogskapten i svenska flottan.
Men det är inte hela storyn, utan han är dessutom den enda i Sverige som har licens att döda när han tycker att det passar bra. Han både torterar och dödar , inte bara inom landets gränser utan han reser också utomlands och bedriver likadan verksamhet där som här, allt med den svenska regeringens goda minne.
Jag har ofta hört mina vänner säga, "Men mcmonster, fattar du inte att det bara är på låtsas?" Näää säger jag då. Det har ju till och med varit utfrågningar i konstitutionsutskottet om detta där Carl Hamilton framträdde i egen hög person, mitt framför kamerorna i livesänd TV för fan.
Flottans uniform hade han på sig och allt. Tyckte mig även se att han var dekorerad med Navy Seals insignia också, och det får man inte i första taget. Måste vara en tuff jävel det där.