Citat:
Ursprungligen postat av Stardragon
Har du ändrat beteende under den tid ni har varit tillsammans? Kanske blivit mer medgörlig eller mesig rent ut av? Mycket pekar på att hon har börjat tappa intresset. Ring henne, eller se till att träffas vid tillfälle och prata om det.
Communication is the key...
Edit: Jag tror nog inte att hon försöker spela svårfångad efter tre månader. Ni bör ha kommit över det stadiet nu.
Jag tror inte jag har ändrat beteendet något särskilt. Det jag kan tänka mig är att hon såg upp till mig mer, då jag är äldre, innan än nu när hon lärt känna mig bättre. men å andra sidan så funkar ju träffarna bättre nu än då...
Det jag inte fattar är att om hon nu tappat intresset, varför vill hon då fortsätta träffa mig? Och med tanke på att det i början var i ett tidigt stadium hon slutade höra av sig, så lär hon väl åtminstone till viss del spela svårflörtad?
Snacka om att man blir sömnlös av att tänka på sånt här. Får ta upp det med henne på något sätt... någon ide om hur man gör det på ett bra sätt? att bara fråga varför hon aldrig hör av sig är ju katastrofalt dåligt.