Citat:
Ursprungligen postat av ooskar
Jag har inte påstått att jag är en expert. Berättar endast om egna erfarenheter. Har använt mac i snart fyra år till filmredigering och photoshop och liknande, men först nu köpt en hem också.
Du verkar vara den största idioten i macforat just nu. Man får inte säga någonting negativt om din älskade burk alls. Om du inte har nåt vettigt att komma med så håll käften. Vill TS formatera om sin mac då får han göra det utan att du ska komma med dina uppkäftiga kommentarer om att det är onödigt.
Man får "inte säga något negativt om min älskade burk alls"? Huh?
Mest är det att jag ibland är allergisk mot såna som verkar så..osmarta kan vi väl kalla det. När grejen egentligen är att det bara verkar röra sig om ålder. Du får se mig som en gammal gubbe som hötter med näven.
Men något så banalt och enkelspårigt som "den största idioten i macforat" skriver jag inte under på.
Kanske "den minsta kamelen i mannaminne", eller varför inte "den luddigaste karamellen jag smakat".
Då låter det lite bättre, och jag halkar genast in på banan igen.
Fast det är lite pinsamt och orättvist kanske att sitta och käfta med 20åringar, då dessa är välkända för sina blixtrande intellekt, och otroligt objektiva syn på världen. Deras enorma livserfarenhet gör dom dessutom nästan oövervinnliga i diskussion.