Citat:
Ursprungligen postat av
MrsAbigail
Jag har knaprat Voxra i flera år och har märkt att jag får sånna sjuka biverkningar när jag inte äter någon frukost. Känns som jag tagit tjack
Ryckningar, tremor, aptitlöshet, svettas som jag aldrig gör annars, krypningar i benen och skitsvårt att somna
Har typ inte käkat mat på tre dagar mer än det jag tvingat i mig och det bästa med det här är att jag inte blir sugen på något alls. Inte ens cigg!
Någon som upplevt samma sak? Har 300mg.
Inte märkt så mycket, inte tappat vikt heller, kanske ökat lite, kan hålla mig längre utan mat men äter inte mindre, klarar dock inte 300 mg, mitt hjärta får för mycket snabb ryck o sånt när ja kör sport, svettningar känner ja verkligen igen, dock så har ja fått mindre känsel i ollonet men verkar bara som om ja fått den bieffekten.
Snusar i princip lika mycket som innan men tar slim mindre snus nu o inte längre dubbel, men har fortfarande samma cravings av nikotin.
Funderar på o testa 300 mg igen men vettefan, fick 5 panikattacker när ja tog de, o ja har aldrig haft panikattacker innan, eller ja tror de var de iaf och sen så fick ja svimmningar på kvällarna, altså den känslan precis innan man tappar medvetandet, hjärnan får inte syre