Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-15, 23:43
  #3985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elegia
Voxra är den bästa antidepressiva medicinen jag testat.

Jag känner mig piggare och har mer ork för att göra grejer. Tar 150 mg, men tror att jag skulle vilja höja dosen.

Har ätit Sertralin i 1½ år ungefär, och varje gång jag påpekat att jag bara blir tröttare har jag fått högre dos, vilket bara lett till ännu mer trötthet. Men som sagt, nu är jag piggare, tack vare Voxra.

Tar fortfarande Sertralin, 100 mg, men ska tjata på läkaren att sänka dosen. Fick även tjata mig till Voxra, enligt läkaren var det ett "andrahandsval" för de som fick mycket biverkningar med SSRI. Kul att läkare är så öppensinnade..

Tur att man själv kan kolla upp grejer, när läkarna är så inkompetenta.

Jag tar också 100mg setralin och har gjort det ett tag nu. Började med voxra för 3 dagar sen pga enorm trötthet. Är det sant att setralinet kan vara en anledning till tröttheten? Hoppas verkligen voxra hjälper någonting för att jag vill kunna orka med dagen utan att känna mig utbränd efter några timmar.
Citera
2024-03-23, 01:20
  #3986
Medlem
Nu när det kommit massa utbytes medicin till Voxra..
Är dom lika bra?
På mig kan det skilja pga övriga ingredienser i tabletterna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback