2004-02-09, 14:48
Medlem
colds avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,430801,00.html

men han slickar ju nazistfitta då och då..så det är väl samma sak
Citera
2004-02-09, 14:52
Medlem
Rubbermans avatar
Passar bättre under "Politik - inrikes", då artikeln handlar om vår statschef och hans uppdrag.
/Moderator
Citera
2004-02-09, 15:19
Medlem
Reine Röksvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,430801,00.html

men han slickar ju nazistfitta då och då..så det är väl samma sak

Vet inte om man orkar bry sig...snubben har väl sina fel och brister.
Personligen stör jag mig mer på när det är nån av våra folkvalda(läs:A Billström,G Persson) när dessa hyllar kina i diverse interjuver i nån av dessa jorden runt resor som dessa hjärndöda as reser runt på...
Citera
2004-02-09, 15:38
Medlem
Dumsmurfens avatar
Stör mig mer på när t.ex. Madeleine köper 17 par skor för skattebetalarnas pengar.

:mad:
Citera
2004-02-09, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reine Röksvamp
Personligen stör jag mig mer på när det är nån av våra folkvalda(läs:A Billström,G Persson) när dessa hyllar kina i diverse interjuver i nån av dessa jorden runt resor som dessa hjärndöda as reser runt på...

Ord!

......10
Citera
2004-02-09, 16:07
Medlem
gubbjavlars avatar
Haha! Calle är ju tokskön. Kommer ni ihåg när han anklagade uteliggarna för att sitt och vänta på att "stekta spervar" ska komma och flyga in i munnen på dem? Samtidigt cashar han in världens största socbidrag själv... För den här lilla trippen har han begärt ytterligare 40 millar i bidrag av skattebetalarna. Det kan det väl vara värt föta att vår statschef ska få käka lite gött och hänga en medalj på en diktator? Karln har en mycket högt underhållningsvärde i alla fall.
Citera
2004-02-09, 16:09
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumsmurfen
Stör mig mer på när t.ex. Madeleine köper 17 par skor för skattebetalarnas pengar.

:mad:

Ja jag kan bara instämma..Hon må vara grann att se på men jag kan fanimej inte med den jävla skitungen. :mad:
Sen att hennes farsa är lika smart som en gatsten stör inte mig, det är ju lite roligt när han gång på gång trampar i klaveret. Sedan får Elisabeth Terror-Wahlberg försöka städa upp..
Elisabeth T-W besitter ett av Sveriges svåraste jobb när hon ska rädda kungen och försvara hans översittarungar...
Citera
2004-02-09, 16:09
Medlem
Konrad Haifas avatar
Stör mig max på att Madde kan vara ute ännu mer nu när inte Silvia är hemma och sätter tider. Hon festar nog varje dag för skattepengar nu, när den preussiska disciplinen tillfälligt lämnat huset.

Om kungen finns inte så mycket att säga. Hade han sökt jobbet hade han nog inte fått det....
Citera
2004-02-09, 16:18
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Låt Cal Gustf gå samma väg som ryska kungahuset.
Citera
2004-02-09, 16:33
Medlem
Meazurys avatar
Jag tycker att vi borde ha diktatur i Sverige, som förr i tiden.

Det var bättre förr. All makt åt kungen!
Citera
2004-02-09, 16:44
Medlem
Kungen har fått sin makt av gud, och eftersom gud är ofelbar är också kungen ofelbar. Kommunister, skogsmullar och bönder kan ägna sig åt annat än att beskylla den ofelbara!
Citera
2004-02-09, 19:00
Bannlyst
Han har säkert käkat för mycket stekta sparvar så att grodorna hoppar ur munnen på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in