Citat:
Ursprungligen postat av Repett
Jag laddade ner officepktet för ett bra tag sedan, någon testa på variant som skulle fungera i 30 dagar. Efter 30 dagar kom det upp att tiden gått ut, men fungerade ändå som vanligt när man klickat bort den rutan. Nu gör det icke det längre.
Har googlat lite efter produktnycklar, men verkar inte hitta någon som fungerar.
Om jag laddar ner en kopia, hur får jag den då att fungera?
Jag behöver ha igång Word så fort som möjligt, och jag tänker inte betala massvis m pengar för det. Help me pls.
(Har virtual clone drive om det gör något lättare?)
Först o främst, tanka daemontools, sedan letar du upp officepaketet från thepiratebay eller någon annan site. Därefter tankar du det, och packar upp det, du får då en .ISO fil som du mountar med daemontools. När den är mountad, så installerar du, och när dem frågar efter produktnyckel, så öppnar du .NFO filen med "anteckningar", letar reda på produktnyckeln.
Det andra sättet är samma som innan, men ifall du inte hittar produktnyckel i .NFO filen, så högerklickar du på din mountade fil inne på "den här datorn" och väljer "Utforska" där i finns det en crackmapp, öppna den, och byt ut original filen.
Hoppas du förstod vad jag menade
/mvh rillehector