Hej!
Jo, det är så att jag köpte mig en ny dator tidigare idag. Som vanligt ska man kopiera windows, drivrutiner osv till en skiva för att detta endast kan göras en gång.
Jag vet inte hur jag göra detta. Finner ingen guide i datorn. Datorn som jag har heter HP Pavilion p6220sc. Uppskattar all hjälp.
HP har ett program som heter hp recovery manager som ska låta dig bränna dig ut en windows-skiva, sök på startmenyn så hittar du det, min erfarenhet av hps recovery manager är dock att det bara strular, men krånglar det kan du alltid ringa HP
HP har ett program som heter hp recovery manager som ska låta dig bränna dig ut en windows-skiva, sök på startmenyn så hittar du det, min erfarenhet av hps recovery manager är dock att det bara strular, men krånglar det kan du alltid ringa HP
Är inte så insatt i Win 7, men vad jag förstår så vill du flytta allt på en dator till en annan?
Jag jobbar i ett projekt där vi använder ett verktyg som heter "PCMover" för att göra just detta. Man kan skicka över nätverk eller via diskar eller vad som så har du ett LAN eller en korsad nätverkskabel är det bara att tuta och köra. =)
Det finns i en gratisversion. Mitt tips är att kolla på detta om det inte löser sig på annat sätt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!