Hej!
Jo, det r s att jag kpte mig en ny dator tidigare idag. Som vanligt ska man kopiera windows, drivrutiner osv till en skiva fr att detta endast kan gras en gng.
Jag vet inte hur jag gra detta. Finner ingen guide i datorn. Datorn som jag har heter HP Pavilion p6220sc. Uppskattar all hjlp.
HP har ett program som heter hp recovery manager som ska lta dig brnna dig ut en windows-skiva, sk p startmenyn s hittar du det, min erfarenhet av hps recovery manager r dock att det bara strular, men krnglar det kan du alltid ringa HP
HP har ett program som heter hp recovery manager som ska lta dig brnna dig ut en windows-skiva, sk p startmenyn s hittar du det, min erfarenhet av hps recovery manager r dock att det bara strular, men krnglar det kan du alltid ringa HP
r inte s insatt i Win 7, men vad jag frstr s vill du flytta allt p en dator till en annan?
Jag jobbar i ett projekt dr vi anvnder ett verktyg som heter "PCMover" fr att gra just detta. Man kan skicka ver ntverk eller via diskar eller vad som s har du ett LAN eller en korsad ntverkskabel r det bara att tuta och kra. =)
Det finns i en gratisversion. Mitt tips r att kolla p detta om det inte lser sig p annat stt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!