2009-12-27, 17:38
Medlem
monken_90s avatar
Hejsan,
Använder 2 skärmar, och brukar tex ha chatt program i den ena rutan och sen spela i den andra skärmen, Men så fort man klickar på "chatt programsrutan" så "tabbar" den ur spelet! Hur kan man göra så att man kan göra två olika saker i olika skärmarna ?=)
Ursäkta min dåliga förklaring, men hoppas nån förstår
Tacksam för hjälp!
Mvh monken!
Citera
2009-12-27, 18:22
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd rensad på OT och annan smörja.

//Mod
Citera
2009-12-27, 18:25
Medlem
mntys avatar
Kör det du spelar i windowed mode. Det har alltid fungerat för mig iaf, dock har jag bara kört så med WoW...
Citera
2009-12-27, 18:26
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monken_90
Hejsan,
Använder 2 skärmar, och brukar tex ha chatt program i den ena rutan och sen spela i den andra skärmen, Men så fort man klickar på "chatt programsrutan" så "tabbar" den ur spelet! Hur kan man göra så att man kan göra två olika saker i olika skärmarna ?=)
Ursäkta min dåliga förklaring, men hoppas nån förstår
Tacksam för hjälp!
Mvh monken!

Du kan inte ha två fullskärmssessioner igång samtidigt det är min erfarenhet.
Citera
2009-12-27, 18:27
Medlem
monken_90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnty
Kör det du spelar i windowed mode. Det har alltid fungerat för mig iaf, dock har jag bara kört så med WoW...

Jo det klart det funkar att göra så men då måste man byta skärm ju, Eller hur ska man förklara jag har en 24" jag spelar på och en 19" brevid som jag bara har som "extra" o lägger ut lite skit i, O skulle gärna vilja ha 24" som standard hela tiden och den andra som den är, Fast.. Ja svårt att förklara men ni förstår nog
finns det nått sånt program? Eller finns det inte så får jag köra som mnty säger!

Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Du kan inte ha två fullskärmssessioner igång samtidigt det är min erfarenhet.

okej är det så :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in