2009-12-27, 17:05
Medlem
AbsolutFackads avatar
Har ett par jättegammla filmer som jag spelat in med det där webcam recorder för ettt par år sedan.. hur fan öppnar jag dom? eller kan jag konvertera dom till ett annat fil format.. har försökt googla i flera timmar men hittar inget..

Och ett annat problem, jag har ett par super gammla bilder som låg på samma skiva som dom ml20-filerna. När jag försöker öppna bilderna så såtr det
Det går inte att öppna bilden eller filmen i fotogalleriet. det här filformatet stöds inte. eller så har ud inte dom senaste uppgraderingarna av fotogalleriet i windows. det är vanliga JPEG-filer och jag har vista..
Citera
2009-12-27, 17:22
Medlem
tempeZZts avatar
Har redan svarat i den korspostade och felaktigt placerade tråden i diskussionsdelen.
Citera
2009-12-27, 17:40
Medlem
AbsolutFackads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Har redan svarat i den korspostade och felaktigt placerade tråden i diskussionsdelen.

jag fattar inte hur jag skall göra! jag kan inte ens öppna ml20 filen
Senast redigerad av AbsolutFackad 2009-12-27 kl. 17:43.
Citera
2009-12-27, 19:37
Medlem
tempeZZts avatar
ml20-filer är skapade med MSN Webcam Recorder:
http://filext.com/file-extension/ml20

som du kan hitta här:
http://ml20rc.msnfanatic.com/download.html

I programmet kan du konvertera till avi:
http://forum.doom9.org/archive/index.php/t-114987.html

men det kan vara problem då du har Vista:
http://thewinforums.com/topic/41075-...-video-stream/

Installera på en annan dator med annat OS.
Citera
2009-12-27, 20:40
Medlem
AbsolutFackads avatar
Så du menar att jag måste ha det där programmet för att spela upp filen? för jag vill bara se på filmen som är i ml20 formatet..
Citera
2009-12-28, 00:53
Medlem
AbsolutFackads avatar
bump
Citera
2009-12-28, 08:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutFackad
Så du menar att jag måste ha det där programmet för att spela upp filen? för jag vill bara se på filmen som är i ml20 formatet..
Du frågade även efter möjligheten att konvertera till annat format. Det gör du enklast med programmet. Om någon annan mediaspelare kan spela upp ml20-filer kan jag inte svara på då jag själv inte har någon sådan fil.

Citat:
bump
Förlåt för att jag sov. Ska genast sluta med de dumheterna.
Citera
2009-12-28, 17:10
Medlem
AbsolutFackads avatar
Och det programet du länka till var det "ända" man kunde spela upp filen i ? och det programet kunde man inte ha på vista?
Citera
2009-12-29, 07:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Och det programet du länka till var det "ända" man kunde spela upp filen i ?

Som jag sa så vet jag inte om någon mediaspelare klarar ml20-filer, då jag själv inte är lycklig innehavare av en dylik fil. Jag kan alltså inte svara på om det är det enda programmet som klarar av att spela upp filen.

Citat:
och det programet kunde man inte ha på vista?
Finns bara ett svar på det - testa! Om inte annat så i kompatibilitetsläge. Programmet är annars utvecklat för NT/2K/XP.
Citera
2010-08-15, 12:06
Medlem
AbsolutFackads avatar
vaför står det "Det går inte att öppna bilden eller filmen i fotogalleriet. det här filformatet stöds inte. eller så har ud inte dom senaste uppgraderingarna av fotogalleriet i windows." När jag ska öppna en bild??
Citera
2010-08-15, 14:37
Medlem
bergsturks avatar
www.irfanview.com
Citera
2010-08-15, 14:48
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
vaför står det "Det går inte att öppna bilden eller filmen i fotogalleriet. det här filformatet stöds inte. eller så har ud inte dom senaste uppgraderingarna av fotogalleriet i windows." När jag ska öppna en bild??
Vilket filformat är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in