Citat:
Ursprungligen postat av GaletAnonym
Gräv, att gräva är kul och rogivande har precis börjat med det själv, det är lite svårare om man bor inne i stan.
Äger varken spade eller något ställe att gräva på :O Och går inte gräva under träning
Citat:
Börja läsa i nya forum på flashback och se om det väcker något nytt intresse du kan lära dig allt om, då har du ett par veckors sysselsättning.
Bra ide och har börjat praktisera den så smått. Läser en hel del i programering, datorsäkerhet och Övriga operativ system i jakten på kunskap, för jag gillar verkligen att lära mig, dock urusel på att koncentrera mig. Men bra ide, fortsätt så.
Citat:
Om du har lätt för att sova så sov helt enkelt, roligare än att vara vaken och uttråkad tycker jag iaf. När du ändå håller på kan du göra lite övningar för att försöka framkalla någon lucid-dream.
Hatar att sova och har "inte" drömt på åratal, kanske borde lära mig drömma?
Citat:
Ursprungligen postat av cockneybastard
Titta en till sak att fördriva tiden med... SÖKA JOBB! Iofs så tycker jag personligen att de är det tråkigaste man kan göra.
Funderat på att försöka skriva en bok?
Därför man inte direkt ödslar jättemycket tid på det, roligare att klaga på internet som den patetiska stackare jag är

Skrivit två kapitel på min bok om känslors funktion. Dock blir det mest skräp och som allt annat lämnats halvfärdigt.
Citat:
Ursprungligen postat av grodöga
Börja odla cannabis. Tidskrävande, sedan kan du extraknäcka på det.
Plus att (kan det bli bättre?) kan du och dina polare ha roligt med växten.
Redan gjort en gång, även vallmo. Var roligt en gång, och fördriver bara lite tid. Just nu försöker jag med tobak.
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Gör som vänstertecknad - snöa in på något intressant ämne. I mitt fall är det rymdfart/astronomi och jag har sällan några problem med att sysselsätta mig. Om jag inte är med vänner är jag ute och cyklar, läsre om rymden eller utövar astronomi. Skaffa en fältkikare och en stjärnkarta och börja utforska världen ovanför dig.
Har försökt så många gånger men lyckas dessvärre aldrig koncentrera mig länge nog för att lära mig detta intresse. Är som en 12 åring, tusentals hobbys som varar en månad.
Citat:
Ursprungligen postat av Pös Gurra
Börja spela world of warcraft. När du väll har fastnat i det så kommer du aldrig mera klaga över för mycket fritid.
Började, slutade. Samma med GW, L2, Silkroad online, lord of the rings online. Just nu är det trackmania forever som sysselsätter några timmar om dagen

Spel är alltid skoj men tar slut för snabbt.
Citat:
Kolla på massa pokerfilmer och lär dig spela poker. Ifall du blir bra så kan du vinna en slant på det också.
Gillar faktiskt inte poker, har försökt men det är bara inte så skoj.
Citat:
Börja åk skateboard, inlines eller varför inte cykla?
Bra tips faktiskt, riktigt bra

Har en skateboard i gardroben och skall kila iväg och köpa en cykel imorgon (min gamla ligger just nu i en skog efter att den trillade ihop på väg till skolan).
Citat:
Utöka din vänskapskrets och hitta på saker med dina nya polare.
Det jag gjorde när jag var aktiv under nolle-p

Dock pluggar dessa stackare en jävla massa just nu

Lite det som är mitt problem, folk har massa schemalagd tid och inte jag.
Citat:
Börja måla, sjunga/göra musik, skriva eller satsa på att dubbla dina posts på flashback.
Jobbar på posterna just nu ju
oj oj oj vad pessemistisk och grinig jag låter, inte meningen dock. GIllar alla förslagen så keep it up, fått en hel del förslag som skall testas och det tackar jag för.