2009-10-26, 01:24
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudfadern_Sthlm
Runka offentligt, fast diskret och lägg satsen på någon som förtjänar det!, helt gratis, skönt och roligt

Detta är ett mycket bra förslag, och här är en video om hur man ska gå till väga:

http://www.efukt.com/20579_The_Fearless_Fapper.html

Den där killen förtjänar någon slags medalj.
Citera
2009-10-26, 21:03
Medlem
tunnsomlufts avatar
ring till fritt forum: 50002030
det kostar som ett vanligt samtal och är ganska intressant ibland.
Citera
2009-10-26, 21:29
Medlem
Morningcarrots avatar
Jag skulle också rösta för att lira lite gura, ett perfekt och kreativt sätt att slå ihjäl tid!

Att bara sitta och leka med skalor eller ackordföljder kan ju vara mycket givande

www.fretplay.com - en massa tabbar/chords i varierande genres
Citera
2009-10-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Haha! Det här måste definitivt testas. Tycker det är hur roligt som helst att göra "konstiga" grejer i city bara för att se hur folk reagerar och deras miner. T.ex: Om jag och en polare är ute och går på kvällen och så ser vi någon som kommer mot oss, då brukar vi kuta allt vad vi pallar mot personen med blicken fäst i ansiktet på denne. Sedan när personen i fråga är skiträdd då springer man bara förbi och ler kanske lite åt honom/henne.

Fan, skulle nån göra så mot mig skulle jag nog ge ha/hon en fet smäll, skitläskigt juh!
Citera
2009-10-28, 19:21
Medlem
katchics avatar
sätt på en rolig film, skriv låt-texter tillsammans med gitarren kankse???
skissa är jävligt kul!!
ring över någon polare och snacka lite skit,,,eller dra ut och tjuv-plinga och spring...eller palla äpplen eller nått, brukar funka
Citera
2009-10-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Brukar nästan bara sitta vid datorn på fritiden, har blivit så jävla lame på sista tiden.
Men det finns ju inget annat att göra så shithesame

Börja träna om du vill ha en hobby/sysselsättning.

Om man är lite blyg och har svårt att vara spontan. Finns det några läkemedel för att förbättra sitt liv. Man ska ju inte bli en annan människa, men det är rätt jobbigt att leva så här. Hade bra
Vet inte om sriiii eller benso hjälper speceieltt mycke?

Mvh
Pat
Citera
2009-10-28, 20:35
Bannlyst
Först och främst: Sluta med drogerna helt! Kommer säkert vara jävligt svårt och jobbigt, beroende på hur nerkörd du är i drogträsket.

Sedan försöker du komma in ungängeskretsen och skaffa lite nya vänner.
Sedan kommer flickvän och hunden på köpet snabbare än vad du tror.

Se till och ta tag i skiten nu!
Citera
2009-10-28, 20:41
Medlem
Sitter framför datorn och kollar på film, käkar benso, går ut och röker cigg/cannabis och fortsätter sitta framför datorn. Äter dessutom sjuka mängder onyttigheter såsom frysmat och godis och på nattkvisten rycks det i baguetten för fulla muggar.

Idealt? Ja

I längden? Nej

Kan jag hjälpa det? Jag försöker, jag vill hitta på saker och umgås med andra men jag sitter i den här sitsen av någon anledning och varför vet jag inte
Citera
2009-10-28, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av markinus.
Sitter framför datorn och kollar på film, käkar benso, går ut och röker cigg/cannabis och fortsätter sitta framför datorn. Äter dessutom sjuka mängder onyttigheter såsom frysmat och godis och på nattkvisten rycks det i baguetten för fulla muggar.

Idealt? Ja

I längden? Nej

Kan jag hjälpa det? Jag försöker, jag vill hitta på saker och umgås med andra men jag sitter i den här sitsen av någon anledning och varför vet jag inte

Men vafan!!

Ring en polare som inte är knarkare och fråga om ni kan hitta på något, alternativt flera stycken.
Du får väl försöka om du nu inte är nöjd med din situation.
Citera
2009-10-28, 23:34
Medlem
Dalailamas avatar
Kan du förklara lite mer om vad geocaching innebär? Förstår grundkonceptet men förstår inte riktigt vad det är för skatt.. är det så att den som gömt den slängt ned någon liten pryl i en sån där burk och att man själv, om man hittar burken, ska lägga ned en ny liten pryl i den och själv behålla den man hittar?
Citera
2009-10-28, 23:48
Bannlyst
Om man måste bekymra sig över vad man skall göra på sin fritid så har man för lite att göra/ är arbetslös.

Jag var det i somras så kan känna igen det lite.

Men skaffa ett jobb som du brinner för så kan du sluta oroa dig över att du skall behöva leta saker att göra på fritiden, dock så uppkommer ett nytt problem.

Att få fritiden att räcka till!

Innan du har fått jobbet så kommer jobbansökningar och anställningsintevjuer fylla ut en hel del
Citera
2009-10-29, 00:07
Bannlyst
Ut i skogen och räkna löven, träna eller mata änder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här