2008-01-02, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nilfirre
lär dig stå på händer om du inte redan kan det

Det kan jag redan!

Sant faktiskt. Försöker lära mig att stå på en hand, men det är sjukt svårt. Stått 5 sekunder som max.

Edit: Det här börjar reslutera i en klockren ego-tråd..

Som sagt, fortfarande handlar det om av NI skulle göra i min sits.
Citera
2008-01-02, 19:37
Medlem
macgrubers avatar
Att tanka fulla säsonger med serier är ett säkert kort om inte en sista utväg när man har tråkigt ensam, får tipsa om säsong 1 & 2 av Dexter. Sjukt bra och spännande serie, läs på IMDB om du vill veta lite om serien.

Om du inte redan har ett PS3 eller XBOX 360, eller PS2, fixa det / låna av en kompis och skaffa Guitar Hero, alla gillar Guitar Hero
Citera
2008-01-02, 20:31
Medlem
Salpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macgruber
Att tanka fulla säsonger med serier är ett säkert kort om inte en sista utväg när man har tråkigt ensam, får tipsa om säsong 1 & 2 av Dexter. Sjukt bra och spännande serie, läs på IMDB om du vill veta lite om serien.

Om du inte redan har ett PS3 eller XBOX 360, eller PS2, fixa det / låna av en kompis och skaffa Guitar Hero, alla gillar Guitar Hero

Rekommenderar Dexter starkt! speciellt om du gillar mgb forumsdelen.
Citera
2008-01-02, 21:11
Medlem
proxylims avatar
Med tanke på att du ligger inne på en IP så kan det ju vara högst lämpligt att använda din lediga tid till fysiska aktiviteter. Har svårt att tro att kursittandet ger dig svällande biceps. Så ett gymkort kan vara den bästa investeringen. Film och skit får ni ju nog av i kuren ändå....
Citera
2008-01-04, 04:12
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mona_Tumba
Lär dig linux, antar att du får all träning du behöver i lumpen. Instrument är en bra ide, men efter ett par år. jag är inne på mitt 4jde med gitarr snart så börjar det bli lite drygt om man inte har ett band att lira med.
Ja det där satans Linux. Linux and oblivion stole my boyfriend. Det går åt många timmar.. och många timmars högljudda funderingar om VAD det är som är FEL när man har gjort allt RÄTT.. För att ominstallera skiten och fortsätta den ojämna kampen. "Komma till sängen?" "Snart."

Förstår problemet. Hade en längre tids inaktivitet i våras.. för att komma igång och jobba heltid. Har varit ledig i tre dagar nu och klättrar snart på väggarna. Ringde faktiskt till jobbet idag och sa att dom gärna får ringa. Öl och GH har börjat lämna mig otillfredställd.

Annars är ju verkligen det ett hett tips. Guitar hero o öl alltså. Inte linux.. för potent.
Citera
2008-01-04, 04:13
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macgruber

Yey! Det stämmer ju! Förutom en tjej jag har stött på. Hon påstod att hon blev åksjuk.
Citera
2008-01-04, 10:28
Medlem
rebbans avatar
Börja läsa böcker ut op fiken i stan och njut att att bara sitta och läsa lite.
Kolla in lite monsterserier av längre format ..
Citera
2008-01-04, 16:58
Medlem
NudasVeritass avatar
Du kan använda din lediga tid till att öva på helomvändningar, stå korrekt i givakt och sådana saker. Excersis helt enkelt. Eller inte.

Ut och spring med dig! Eller annan fysisk aktivitet! Det önskar jag att jag gjorde under mina lediga dagar under värnplikten, och även efter muck. Man blir så jävla förslappad...
Citera
2008-01-07, 14:08
Bannlyst
Inne på min andra vecka nu, känns som om jag har varit hemma en jävla evighet, ändå har jag hälften kvar.

Har tränat lite på dagarna, städat, kollat massa film, suttit vid datorn och försökt göra så mkt praktiska nödvändiga saker som går.. men det är fan inte lätt.
Citera
2008-01-07, 14:15
Medlem
menvafans avatar
Lär dig ett språk, det är exakt vad jag skulle göra i din sitts. Är du målmedveten och nöter hela dagarna kan du säkert komma en bit.
Citera
2008-01-07, 15:23
Medlem
tepss avatar
Jag hade reggat mig på torrentbytes.net och laddat ner en av 249 Tv-Serie säsonger med free leech. Och börjat nörda.
Citera
2008-01-08, 05:58
Medlem
RiztaHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balders_balle
Visst, saknar tyvärr kontakter..
finns ju lagliga alternativ som spice som man bara beställer på inet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto