2009-12-26, 21:17
Medlem
Hoppas ni kan hjälpa mig. När jag ska köra igång datorn för att surfa på vår router så fungerar inte längre knappen som "tänder" funktionen att hitta nätverk. Det ska finnas någon multitangentsfunktion som man ska kunna andvända istället för knappen, har googlat efter denna men ingen luck. Nån som vet denna multitangentsfunktion? Har en fujitsu siemens, windows vista.
Citera
2009-12-27, 11:11
Medlem
dödsknivens avatar
jag har haft samma problem, och ingen multiknappkombo finns ej på min dator... men... jag har också lyckats lösa det. vid en googing så ser man också att fler har haft samma problem. det allmänna tipset är att du får ladda ner launch manager och installera om det typ. men jag hittade ett enklare/krångligare sätt också eftersom jag fick problem med det andra

gå in och gör en sökning efter "launch manager". när du ser ikonen högerklickar du och väljer egenskaper. därifrån väljer du att öppna filens mapp och då kommer listan upp, och där kan du genom att dubbelklicka få igång ditt trådlösa internet. jag behövde göra det kanske varannan gång och det blir ju lite jobbigt i längden, men nu fungerar den finfint utan att egentligen ha gjort nånting.

tilläggas bör att jag är jävligt kass på allt som har med sånt här att göra och det är möjligt att det finns enklare vägar, men lycka till iaf
Citera
2009-12-27, 15:51
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Support

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem