Hej FB:are.
Normalt kör jag med FF när jag surfar runt. Sedan igår vill säga.
Surfade runt som vanligpå Facebook och flashback, helt plötsligt poppade det upp en popup (trots att jag har på nå: "No pupups" i inställningarna på FF) i popupen var det en liten ADD om att få starkamuskel, typ som en som ni ser på sidan här på FB.
Kryssade ned den och fortsatte, efter ca 10 minuter ploppade en till upp, denna gång var det om en nätdejtingsajt. Kryssade ned den aswell. Forsatte surfa runt och sedan efter bara ett par minuter så poffade det upp ytterligare en.
Sedan fortsatte det så. Var och varannan minut så poffar det upp en popup med en liten fyrkantig ADD i..
Forsatte dock använda FF ett tag till. Jag in på facebook och där vart allting helt konstigt, bilder och texter klumpade ihop sig, huller om buller Besökta sedan BDB men där var det inget gott som väntade, för när jag försöker klicka mig vidare ifrån start sidan till tex vännerlistan så laddades startsidan om, och den fortsatte den med. Den laddade om och laddade om.. kunde inte göra ett skit, var bara att kryssa ned.
"Okej" tänkte jag, måste väl använda IE.. Sagt och gjort, BDB och FB fungerar bra. Dock fortsätter popupsen komma och ibland låser sig skiten (en del av IE antar jag?

)
Körde med Telia antivirus när skiten började, men eftersom inget virus grejjs upptäckted testan jag med Norton, men inget där heller..
Vad har hänt? Hjälp tack.
MVH