2009-12-26, 01:07
Medlem
Hej
Det r s att helt pltsligt frn absolut ingenstans s brjade internet sega, frn brjan s funkade inte internet helt och hllet. Jag avvaktade en dag och efter en dag s funkade det igen dock s verkar allt i firefox och internet explorer vara skitsegt, massa grejer som inte laddas fullt ut, t.ex. bilder p facebook osv. Allt annat r perfekt, jag har bra ping p CS osv fattar dock inte vad som kan vara problemet.

Jag har: Startat om datorn Startat om routern Virusskt datorn Rensat massa program som jag inte anvnder

Dock s gr det inte att gra en systemterstllning vettefan varfr...
Vad kan vara problemet?
MVH Simon

Urskta det dliga sprket m.m
Citera
2009-12-26, 01:18
Medlem
ekmannens avatar
Hur snabb uppkoppling har du? Vad fr du fr resultat nr du mter p www.bredbandskollen.se ?
Citera
2009-12-26, 01:20
Medlem
ewertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabkungen!!
Hej
Det r s att helt pltsligt frn absolut ingenstans s brjade internet sega, frn brjan s funkade inte internet helt och hllet. Jag avvaktade en dag och efter en dag s funkade det igen dock s verkar allt i firefox och internet explorer vara skitsegt, massa grejer som inte laddas fullt ut, t.ex. bilder p facebook osv. Allt annat r perfekt, jag har bra ping p CS osv fattar dock inte vad som kan vara problemet.

Jag har: Startat om datorn Startat om routern Virusskt datorn Rensat massa program som jag inte anvnder

Dock s gr det inte att gra en systemterstllning vettefan varfr...
Vad kan vara problemet?
MVH Simon

Urskta det dliga sprket m.m

lter mystiskt, laddar du eller nn i huset/lgenheten upp filer eller ngot liknande s blir det sklart segt.
annars skulle jag bara kunna fresl att ladda ner google chrome som webblsare.
Citera
2009-12-26, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
Hur snabb uppkoppling har du? Vad fr du fr resultat nr du mter p www.bredbandskollen.se ?

Jag har testat p bredbandskollen och jag fr ungefr 100mb ner och 10 upp och jag har 100/10 fiber. Jag har testat google chrome, Mozilla Firefox och Internet Explorer exakt likdant p alla. Det funkar som sagt finfint i spel osv, men nr det gller surfandet r det inte lika bra, extremt jobbigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in