2009-12-24, 01:08
Bannlyst
Jag r 100% heterosexuell, och jag lskar att vara man och trivs med det. Men om jag skulle fdas om igen och fick vlja fritt s skulle jag hellre vilja vara en vacker kvinna.
Selma Blair r det optimaliska. (Hellboy tjejen.)

http://stupidcelebrities.net/wp-cont...ma-blair-5.jpg

Skulle jag kunna bli en vanlig "normalst" tjej s skulle jag avst och hellre vara en ful och fet man.

r detta konstigt? Gr det mig halvtransexuell?
Senast redigerad av UbYe 2009-12-24 kl. 01:10.
Citera
2009-12-24, 01:12
Medlem
Frgan r vl varfr du vill vara en tjej.

Sjlv skulle jag hellre vilja vara asiat, av samma kn som nu.
Citera
2009-12-24, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UbYe
Jag r 100% heterosexuell, och jag lskar att vara man och trivs med det. Men om jag skulle fdas om igen och fick vlja fritt s skulle jag hellre vilja vara en vacker kvinna.
Selma Blair r det optimaliska. (Hellboy tjejen.)

http://stupidcelebrities.net/wp-cont...ma-blair-5.jpg

Skulle jag kunna bli en vanlig "normalst" tjej s skulle jag avst och hellre vara en ful och fet man.

r detta konstigt? Gr det mig halvtransexuell?

Hm, jag vill med vara tjej. Mest fr att f knulla nr man r sugen . Det betyder dock inte att jag r homosexuell, men hade jag varit tjej hade jag frmoligen tnt p mn, och d hade jag ju ftt ligga hur mkt jag ville.
Citera
2009-12-24, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allak
Ja detta betyder att ditt undermedvetna r homosexuellt och att du kommer bli helt bg snart.

Som tjej skulle jag vara gay.

Citat:
Ursprungligen postat av yidaki
Frgan r vl varfr du vill vara en tjej.

Sjlv skulle jag hellre vilja vara asiat, av samma kn som nu.
Inte *tjej* utan en ovanligt vacker tjej. r hellre en ful man n en vanlig st tjej.
Citera
2009-12-24, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UbYe
Inte *tjej* utan en ovanligt vacker tjej. r hellre en ful man n en vanlig st tjej.
...som om det tar bort frgan varfr
Citera
2009-12-24, 02:01
Medlem
santanders avatar
homo?
Citera
2009-12-24, 03:25
Medlem
saftad_burks avatar
Eller hur! Har tnkt p det sedan jag var liten. Inte fr att jag r/varit missnjd med saker som de r, men av ngon anledning jag nnu inte listat ut (och nej, jag r inte homosexuell.)

Om jag ftt vlja hr och nu att bli en vacker kvinna eller fortstta vara en medelmttig man med dlig hygien hade jag valt det senare. Egentligen finns det inga frdelar med att vara kvinna, utver utseendet.

Fr ett par r sedan ville jag ibland bli neger. Det har dock frsvunnit.

Man vill vl bara ha vad man inte kan f.
Citera
2009-12-24, 12:32
Medlem
grithors avatar
Skulle inte vilja bli kvinna.
Jag gillar inte kvinnor.
Citera
2009-12-24, 12:35
Medlem
Snyggs avatar
Nejd. Jag har min avatar av en anledning
Citera
2009-12-24, 13:44
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danni33
Kan man inte bli neger?
Jo, det gr skert. Kolla bara p stureplans-pojkarn. Vissa av dem liknar ju mest pepparkaksgubbar!

Nej, men det gr nog att bli neger genom ngon strlbehandling eller liknande. Dock r det ingenting som frestar mig lngre.
Citera
2009-12-25, 01:33
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Fr ett par r sedan ville jag ibland bli neger. Det har dock frsvunnit.
Haha att vara neger r ju bara en kultur, frutom om du var trtt p att bli solbrnd nr du r p semester. eller var det ngot annat du tnkte p?

Jag tnkte en del mest i brjan av puberteten att jag ville vara tjej ocks, mest fr att jag var s fascinerad ver deras kroppar haha. Och fr att dom verkade s annorlunda s jag antog att tjejer hade det mycke lttare. Nu knner jag mig rtt njd med den jag r, de skulle vara rtt jobbigt o behva starta om hela sin mentalitet och sitt liv som en annan person
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in