2010-01-01, 19:19
Medlem
vinternoll-2s avatar
Varför i helvete funkar det inte att handla något? Får detta meddelandet konstant:

"Ett internt fel uppstod vid starten av transaktionen. Kontakta supporten om du behöver hjälp."

Edit: Nu har jag klickat "köp" men det såt bara "bearbetar". Verkar inte hända ett skit.
Senast redigerad av vinternoll-2 2010-01-01 kl. 19:39.
Citera
2010-01-01, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vinternoll-2
Varför i helvete funkar det inte att handla något? Får detta meddelandet konstant:

"Ett internt fel uppstod vid starten av transaktionen. Kontakta supporten om du behöver hjälp."

Jag har köpt ynka sex spel nu och inte råkat på några problem alls!
Citera
2010-01-01, 20:55
Medlem
Old Insights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Såg just att "Space Quest Collection" och "King's Quest Collection" säljs för ynka 2,49€ styck just nu. Rekommenderas varmt om man vill vara lite nostalgisk!

Tack för tipset. Alltid velat spela igenom dessa, och med dessa priser känns de som ett ypperligt tillfälle!
Citera
2010-01-01, 21:35
Medlem
Ett litet djurs avatar
Mass Effect köpt!

Tveksam till Portal, tror jag kommer slå till på Valve Complete Package i framtiden och har tillräckligt med spel för att spela tills dess.
Citera
2010-01-01, 22:11
Medlem
Sha R'Taes avatar
Mass Effect är ett bra köp men Portal däremot... nej vänta och se ifall det kommer någon kalasrea på hela Orange box istället isåfall.
Citera
2010-01-01, 22:11
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Just det, ett tips till: Eufloria on Steam
I början kändes det som ännu ett tradigt indie-spel med mer yta än innehåll men när jag spelat ett tag märkte jag djupet...det är extremt enkelt men blir komplext längre fram.
Eufloria är roligt men det är för dyrt i förhållande till vad man får.
Citera
2010-01-01, 23:40
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
Mass Effect är ett bra köp men Portal däremot... nej vänta och se ifall det kommer någon kalasrea på hela Orange box istället isåfall.

Det är det rätt ofta. Jag köpte det för €10 i våras.

Portal tyckte jag var rätt tråkigt. Blev enformigt efter ett tag.
Citera
2010-01-02, 01:13
Medlem
Ja!s avatar
Citat:

Orange box kostar 199kr på ebgames, tycker det är ganska kalas som det är
Citera
2010-01-02, 01:28
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Eufloria är roligt men det är för dyrt i förhållande till vad man får.
Jo, kan hålla med om det.
Det är ett indie-spel och även under rean så tar de betalt som nästan för ett "stort" spel, vilket jag anser vara ett misstag.
Hade de begärt 4.99€ hade det varit skillnad, då kunde man rekommendera det till alla för det ÄR det värt, 8.49€...lite mycket.
Citera
2010-01-02, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Ja, köpte ettan när den var på rea men det är ju tvåan man egentligen väntar på
L4D2 hade 33% rabatt andra dagen av julrean. Mer än så lär det inte bli på ett tag. Finns för sisådär trehundra i butik, aktivera på Steam och du har sparat en massa.
Citera
2010-01-02, 12:12
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globetrotter
L4D2 hade 33% rabatt andra dagen av julrean. Mer än så lär det inte bli på ett tag. Finns för sisådär trehundra i butik, aktivera på Steam och du har sparat en massa.
Ja, jag såg att det var billigare på www.game.se inklusive frakt än vad det är på Steam inklusive rea. Lite underligt kan man tycka...
Citera
2010-01-02, 14:27
Medlem
Ett litet djurs avatar
Är det ni era jävlar som sölar ned Steam, tankar hem Mass Effect i våldsamma 150 kbps - det kommer ta timmar innan det är hemma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in