2012-07-22, 23:48
Medlem
HolyCraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
300kr insatt i Paypal! Hoppas på att dessa spel kommer ut i Rea

+ GTA, Alla spel( Senast 10£ på rean )
+ Gran turismo/ Driver/ Dirt 3
+MW3

Eller något annat grymt spel haha!!

Då får du ha en väldans tur.
Det är sista dagen idag.
Citera
2012-07-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolyCrap
Då får du ha en väldans tur.
Det är sista dagen idag.

Brukar ju oftast vara rea hela tiden på spel, kanske inte lika stort ombud, men rea finns det.
Hoppas bara någon av de kommer snart igen, alternativt ett annat lockande spel..
Citera
2012-07-23, 00:10
Medlem
M40A3s avatar
ArmA2 för DayZ eller Bioshock bundle? Letar efter många timmar gameplay!
Citera
2012-07-23, 01:02
Medlem
HolyCraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M40A3
ArmA2 för DayZ eller Bioshock bundle? Letar efter många timmar gameplay!

Arma 2 tycker jag, om du skulle tröttna på DayZ så kan du nog hitta andra multiplayermods.
Bioshock är bara singleplayer. (Det kan du ladda hem från din närmaste piratbukt)
Multiplayer i Bioshock 2 är ingenting att ha.
Citera
2012-07-23, 01:10
Medlem
HolyCraps avatar
Citat:
Brukar ju oftast vara rea hela tiden på spel, kanske inte lika stort ombud, men rea finns det.
Hoppas bara någon av de kommer snart igen, alternativt ett annat lockande spel..

Jag röstade i alla fall för Grand Theft Auto IV -75% för din skull.
Lycka till!
Citera
2012-07-23, 13:06
Medlem
Malewhales avatar
Fan vilken produktiv rea det varit för mig i år. Jag har köpt Bioshock 2, Portal 2, From Dust, Dead Island, Orcs Must Die, Saints Row, Metro 2033, Dear Esther, Deus Ex, Arma 2 och Arkham City. Allt tillsammans kostade lite drygt 76 euro (och då missade jag en deal daily deals). Fan vad jag älskar Steam. Detta är ju lätt hundratals timmar underhållning (speciellt med DayZ!).
Citera
2012-07-23, 14:16
Medlem
Är fallout Las vegas något att ha eller? Erbjudande 5£,, Har dock inte spelat någon av fallout spelen, så undrar om det är fortsättning på den förra fallout eller är det en helt ny story på den,, så man hänger med :P
Citera
2012-07-23, 16:57
Medlem
djgoebbelss avatar
Citat:
Är fallout Las vegas något att ha eller? Erbjudande 5£,, Har dock inte spelat någon av fallout spelen, så undrar om det är fortsättning på den förra fallout eller är det en helt ny story på den,, så man hänger med :P
Världen har ju fortfarande bombats åt helvete av kärnvapen men New Vegas utspelar sig i Las Vegas istället för Washington och det är en helt ny story. Personligen tyckte jag att New Vegas var bättre än Fallout 3 (även om folk har väldigt olika åsikter om detta) och 5£ är helt klart värt att lägga på New Vegas.

Funderar själv att slå till med New Vegas Ultimate Edition för 10£, blev lite sugen på att spela om det nu.
Senast redigerad av djgoebbels 2012-07-23 kl. 17:00.
Citera
2012-07-23, 18:41
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malewhale
Fan vilken produktiv rea det varit för mig i år. Jag har köpt Bioshock 2, Portal 2, From Dust, Dead Island, Orcs Must Die, Saints Row, Metro 2033, Dear Esther, Deus Ex, Arma 2 och Arkham City. Allt tillsammans kostade lite drygt 76 euro (och då missade jag en deal daily deals). Fan vad jag älskar Steam. Detta är ju lätt hundratals timmar underhållning (speciellt med DayZ!).
Dear Esther?! A pretentious piece of wankery!
Citera
2012-07-23, 21:42
Medlem
All rea är nästan borta. Endast ett fåtal kvar, åt höger om sidan,, inga spel man längtar efter direkt haha.
Citera
2012-07-24, 02:45
Medlem
Råkade skriva in fel födelsedagsdatum så nu kommer jag inte in i Modern wafare 3 collection 2 mappen! Kostar 14£, vad är det för något!! Hur ändrar jag födelsedagsdatumet,, råkade skriva 94 istället för 92...

Edit: Loggade ut så gick det bort,, men fan vilken skit mapp, trodde den innehöll mw3 vafan:P
Senast redigerad av blackshadow 2012-07-24 kl. 02:47.
Citera
2012-07-24, 12:11
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Dear Esther?! A pretentious piece of wankery!

Kostade typ 15 spänn. Kan t.o.m. köpa MW3 om det kostar 15 spänn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in