2009-12-30, 12:42
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Ja det kanske vore något. Men vi lär vänta och kolla runt nyår, för jag minns att de sålde L4D för typ 5$ förra året kring jul.
Instabuy på L4D2 för mig om något liknande händer.

Om det inte kommer upp den 3e så är ju det sista dagen för rean, kanske slår till på paketet om fyra då?
Citera
2009-12-30, 17:04
Medlem
Ett litet djurs avatar
1 h kvar till nästa dygns deals, jag hoppas på någon/alla av följande: L4D2, Borderlands, The Heroes Pack, Mass Effect

Kanske kommer slå till på Risen om det dyker upp (doktorn, är det värt?).
Citera
2009-12-30, 17:25
Medlem
Kakormedsafts avatar
tja hörrni, jag försökte köpa spel via Steam idag men det kraschar och hänvisar till supporten, betalar med VISA kort, någon som vet vad det kan vara för problem?
Citera
2009-12-30, 17:41
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
1 h kvar till nästa dygns deals, jag hoppas på någon/alla av följande: L4D2, Borderlands, The Heroes Pack, Mass Effect

Kanske kommer slå till på Risen om det dyker upp (doktorn, är det värt?).
Gogo L4D2! Risen var för övrigt rätt roligt. Jag tröttnade dock eftersom jag körde fast i en dungeon där jag varken kunde komma ut eller fortsätta framåt pga. för svåra fiender... Men om man får en schysst deal på Steam är det värt det.
Citat:
Ursprungligen postat av Kakormedsaft
tja hörrni, jag försökte köpa spel via Steam idag men det kraschar och hänvisar till supporten, betalar med VISA kort, någon som vet vad det kan vara för problem?
Du kan väl köpa spelen direkt på http://store.steampowered.com/ ?
Citera
2009-12-30, 17:46
Medlem
Kakormedsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Du kan väl köpa spelen direkt på http://store.steampowered.com/ ?

There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

Kan detta vara för jag använder firefox?
Citera
2009-12-30, 17:49
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakormedsaft
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

Kan detta vara för jag använder firefox?
Tror inte att det beror på Firefox. Snarare på ett fel hos Steam eller hos din bank. Prova kolla Steam-forumen om det hänt någon annan.

EDIT: Kolla här: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=796054 Det verkar som att det beror på en överbelastning på Steams servrar. Är nog många som handlar nu när det bara är minuter kvar av dagens deal.
Citera
2009-12-30, 18:02
Medlem
Ett litet djurs avatar
Dagens deals:
  1. FIFA Manager 10 -33%
  2. Civilization IV: Beyond the Sword -66%
  3. Max Payne -75%
  4. Max Payne 2 -75%
  5. Left 4 Dead -75%
  6. Sid Meier's Civilization IV: Colonization -66%
  7. Osmos -80%
  8. Sid Meier's Civilization® IV -66%
Hmm, lite sugen på MP1&2. Annars var det meh, CivIV har jag redan.
Citera
2009-12-30, 18:03
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Hmm, lite sugen på MP1&2. Annars var det meh, CivIV har jag redan.
Ja det var inga höjdare tyvärr
Citera
2009-12-30, 19:45
Medlem
Old Insights avatar
Köpte MP1 & MP2, väldigt bra spel som är kul att ha. Civ4 har jag redan med så ingen deal där.
Citera
2009-12-30, 19:59
Medlem
The-Johans avatar
vill bara säga att det finns en max payne bundle som kostar 3,74€, bara så ni inte köper max payne spelen för sig, sök bara på max payne så hittar ni den
Citera
2009-12-30, 20:04
Medlem
Ja, det är lite underligt att inte bundlen syns direkt. Var nära köpa de var för sig när jag läste om den, så sparade väl en liten slant på det iaf.
Citera
2009-12-30, 20:06
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zecn
Ja, det är lite underligt att inte bundlen syns direkt. Var nära köpa de var för sig när jag läste om den, så sparade väl en liten slant på det iaf.
Det har hänt flera gånger under rean att de sålt dyrare än vad det blir om man tar spelen separat. Den mänskliga faktorn får man väl anta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in