2012-11-25, 17:58
Medlem
Skyishs avatar
Just nu så kan man köpa Rome: Total War Collection för endast 25 kronor! Sänkt med 75% under rean.
Citera
2012-11-25, 19:46
Medlem
ShizzleNizzles avatar
För er som gillar WW2 spel så finns Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad på steam för endast 9€. Köpte det igår och jag är helnöjd. Finns många simulator-liknande spellägen även i multiplayer. First person shooter med ett väldigt schysst coversystem som jag aldrig stött på tidigare i ett FPS. Helt klart värt pengarna om man gillar realistiska WW2-spel.
Citera
2012-11-25, 21:09
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Ber om ursäkt för dubbelpost, kunde inte uppdatera mitt tidigare inlägg.

Metro 2033 finns nu på Steam för 2,49€!! -75%, ett av de bästa PC spel jag någonsin spelat. Slå till! Erbjudandet gäller i 1 timme och 50 min till.
Citera
2012-11-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Ber om ursäkt för dubbelpost, kunde inte uppdatera mitt tidigare inlägg.

Metro 2033 finns nu på Steam för 2,49€!! -75%, ett av de bästa PC spel jag någonsin spelat. Slå till! Erbjudandet gäller i 1 timme och 50 min till.

Tack för tipset, köpte Metro 2033 nyss med 55min kvar på rean. Ska spela genom på julledigheten senare.

Såg Civilization V är på rea för 7,49€, eller Civilization V GotY (med alla DLC) för 9,99€.
44min kvar
Senast redigerad av Hs187 2012-11-25 kl. 22:23.
Citera
2012-11-25, 23:28
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Tack för tipset, köpte Metro 2033 nyss med 55min kvar på rean. Ska spela genom på julledigheten senare.

Ingen fara. Ett otroligt bra spel som jag tror du kommer ha jävligt kul med. Rätt kusliga miljöer man spelar i, jag fick rysningar flera gånger bara av miljöerna. Riktigt bra spel hur som helst.
Citera
2012-11-26, 23:06
Medlem
Zinzoos avatar
Just Cause 2 kostar 42kr dom kommande 20 timmarna
Citera
2012-11-27, 08:31
Medlem
Just nu, CSGO -50% eller 6.99 €!
Citera
2012-11-27, 18:39
Medlem
Någon som vet om Saints Row The Third kommer att bli billigare? Har 148 kr kvar på kontot och är kluven om man ska köpa det eller inte :/
Citera
2012-11-30, 02:39
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Någon som vet om Saints Row The Third kommer att bli billigare? Har 148 kr kvar på kontot och är kluven om man ska köpa det eller inte :/

https://www.humblebundle.com/

(Betala över average, $5.66 just nu.)

Jag hoppas för allas intresse att man inte utnyttjar erbjudandet och inser att det här är THQ's sista vädjan om hjälp innan det är för sent. Har man ont om pengar är det bättre att man lägger ett par dollar än ingenting alls, men annars är det som att sticka näven ner i deras insamlingsbössa och ta pengar från företaget som har gett oss många bra titlar genom åren.

Det är lätt att att börja smeka händerna när det kommer ett så här bra erbjudande, men se det för vad det är. THQ kommer kursa utan er hjälp.
Citera
2012-11-30, 16:12
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot

Jag hoppas för allas intresse att man inte utnyttjar erbjudandet och inser att det här är THQ's sista vädjan om hjälp innan det är för sent. Har man ont om pengar är det bättre att man lägger ett par dollar än ingenting alls, men annars är det som att sticka näven ner i deras insamlingsbössa och ta pengar från företaget som har gett oss många bra titlar genom åren.

Det är lätt att att börja smeka händerna när det kommer ett så här bra erbjudande, men se det för vad det är. THQ kommer kursa utan er hjälp.
Gav dom 10$ skäms fan.. Men vad ska man göra som fattig student..
Citera
2012-12-01, 00:06
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Gav dom 10$ skäms fan.. Men vad ska man göra som fattig student..

Nä men det tycker jag är bra ändå. Rimligt också med tanke på vad du har råd med. Jag vet själv vad det innebär att vara student, blir inte mycket över där inte. Och med tanke på att snittet ligger runt 5-6 dollar behöver du inte skämmas mer än andra åtminstone.
Citera
2012-12-01, 09:12
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot

Nvm. Betalade 6 dollar, hade jag inte varit arbetslös hade jag nog betalat mer.
Senast redigerad av Robs 2012-12-01 kl. 09:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in