2012-07-12, 20:49
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
Jahopp nu var då Steams sommar rea igång! hoppas att folk hittar något kul!
Jag skall nu äntligen köpa portal 2 när det bara kostar 4,99€

Edit, dock så verkar det välldigt belastat på deras server just nu får errors hela tiden när jag klickar på saker

Själv blir det Garrys mod som jag spelade när jag var mindre, as kul!

..............Fortsättning följer.

Den spännande fortsättningen:
Senast redigerad av 25-To-Life 2012-07-12 kl. 20:53.
Citera
2012-07-12, 21:39
Moderator
MondoBizarros avatar
Är det ett spel jag måste tipsa om, med eller utan rea, så är det Walking Dead!
Tv-serien var okej men spelet är bättre!
Jag köpte det igår - innan jag visste att det var Steam-rea... - för 25$ men nu finns det för 19 på Steam så det är bara att köpa!

http://store.steampowered.com/app/207610/
Citera
2012-07-12, 21:44
Medlem
Köpte Portal Bundle, dvs. Portal och Portal 2 för 6,24 euro. Löjligt billigt!
Citera
2012-07-12, 21:46
Medlem
Bledsaters avatar
Köpte L4D2.. Lite sent att köra nu kanske så hoppas andra spelar fortfarande.

I.D-paketet är ju lite lockande med alla klassiker men jag skippar nog.
Citera
2012-07-12, 22:01
Medlem
cookizs avatar
Jag kommer att sova på saker innan jag köper något mer än portal men är sugen men vill ju inte göra som tidigare år och spel sedan inse att jag tröttnade på det direkt, dungeon defenders höll jag på att köpa tills jag såg lite ingame och tröttnade på det :P

Annars L4D2 lär jag köpa eftersom att jag ännu inte äger det och det bara kostar 9,99€ :P

Sedan kan det ju vara bra att veta att dessa "Dagens deal" fortsätter i drygt 36 timmar till enligt steam. Så att någon stress känner jag inte direkt
Citera
2012-07-12, 22:08
Medlem
maenskligs avatar
Äntligen! Fast inte så lägligt för mig, nu när man ska utomlands en vecka. Kommer missa massa bra erbjudanden . Men ett köp av ArmA 2: CO ska jag nog lyckas klämma in

Vet att det finns vissa som betalar med USD istället och får spelen billigare, hur går ni tillväga? Random proxy utanför eurozonen?
Citera
2012-07-12, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maensklig
Äntligen! Fast inte så lägligt för mig, nu när man ska utomlands en vecka. Kommer missa massa bra erbjudanden . Men ett köp av ArmA 2: CO ska jag nog lyckas klämma in

Vet att det finns vissa som betalar med USD istället och får spelen billigare, hur går ni tillväga? Random proxy utanför eurozonen?

Köpa genom proxy är olagligt, bara så du vet. Sen får du såklart göra som du vill! men har någonting med skattebedrägeri att göra.

Man får oftast varning när man aktiverar proxy om det, sen vet jag inte om alla proxys varnar dig så likabra att säga

Själv sitter jag och klurar på om jag ska köpa mig något :P
Citera
2012-07-12, 22:17
Medlem
Under---18s avatar
Citat:

lättast att skaffa någon polare som kan köpa och sen för man över pengar till paypal eller liknande
Citera
2012-07-12, 23:05
Medlem
25-To-Lifes avatar
Någon som spelar GMod? Någon som vet varför jag får en massa "error" överallt då jag går runt?

multiplayer
Citera
2012-07-12, 23:27
Medlem
schteeeeks avatar
Vad ni än köper, missa inte att lägga till The Binding of Isaac för 2,49€. Enormt stort omspelningsvärde på det, har 81 timmars speltid sammanlagt på det (hittills). En genomspelning tar inte mer än 30-50 minuter och det finns så mycket olika saker du kan samla på dig för att göra varje genomspelning unik. Köp det, köp det två gånger så är ni uppe i priset av en dosa snus.
Citera
2012-07-12, 23:43
Medlem
Portal 2 var ett lätt köp i alla fall.

KOTOR är mitt tips för de som inte spelat, lite äldre RPG visst, men för runt 50 kr så är det verkligen värt det.
Citera
2012-07-13, 01:13
Bannlyst
Citat:

Hittar inte Arma 2 i listan på den stora listan så jag antar att den inte kommer komma med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in