Är det ett spel jag måste tipsa om, med eller utan rea, så är det Walking Dead!
Tv-serien var okej men spelet är bättre!
Jag köpte det igår - innan jag visste att det var Steam-rea... - för 25$ men nu finns det för 19 på Steam så det är bara att köpa!
Jag kommer att sova på saker innan jag köper något mer än portal men är sugen men vill ju inte göra som tidigare år och spel sedan inse att jag tröttnade på det direkt, dungeon defenders höll jag på att köpa tills jag såg lite ingame och tröttnade på det :P
Annars L4D2 lär jag köpa eftersom att jag ännu inte äger det och det bara kostar 9,99€ :P
Sedan kan det ju vara bra att veta att dessa "Dagens deal" fortsätter i drygt 36 timmar till enligt steam. Så att någon stress känner jag inte direkt
Äntligen! Fast inte så lägligt för mig, nu när man ska utomlands en vecka. Kommer missa massa bra erbjudanden . Men ett köp av ArmA 2: CO ska jag nog lyckas klämma in
Vet att det finns vissa som betalar med USD istället och får spelen billigare, hur går ni tillväga? Random proxy utanför eurozonen?
Äntligen! Fast inte så lägligt för mig, nu när man ska utomlands en vecka. Kommer missa massa bra erbjudanden . Men ett köp av ArmA 2: CO ska jag nog lyckas klämma in
Vet att det finns vissa som betalar med USD istället och får spelen billigare, hur går ni tillväga? Random proxy utanför eurozonen?
Köpa genom proxy är olagligt, bara så du vet. Sen får du såklart göra som du vill! men har någonting med skattebedrägeri att göra.
Man får oftast varning när man aktiverar proxy om det, sen vet jag inte om alla proxys varnar dig så likabra att säga
Själv sitter jag och klurar på om jag ska köpa mig något :P
lättast att skaffa någon polare som kan köpa och sen för man över pengar till paypal eller liknande
Vad ni än köper, missa inte att lägga till The Binding of Isaac för 2,49€. Enormt stort omspelningsvärde på det, har 81 timmars speltid sammanlagt på det (hittills). En genomspelning tar inte mer än 30-50 minuter och det finns så mycket olika saker du kan samla på dig för att göra varje genomspelning unik. Köp det, köp det två gånger så är ni uppe i priset av en dosa snus.
Hittar inte Arma 2 i listan på den stora listan så jag antar att den inte kommer komma med?