Sjuk rea. Har köpt portal 2 och lite dlc's till shogun 2.
Behöver er hjälp tänkte köpa fallout new vegas på flash deal nu. Är det värt att köpa Ultimate edition och få med alla dlcs. är det något som förhöjer spelet mycket?
Blev ett inköp av Saints Row 3, Star Wars kotor, Assassins Creed 2 och Metro 2033. Hoppas på en fin deal på Fallout någon dag. Såg att jag missat det en gång redan..
Även en bättre deal på Arma 2 för lite Day Z vore najs..
Just nu finns det under flash sales ett spel som det står 'we're sorry. This game is not available in your region'. Någon som vet vilket spel det är? Eller är det bara en placeholder.
Nevermind, det var bara en placeholder för ett nytt spel.
Senast redigerad av searchfunction 2012-07-17 kl. 09:58.
Jävla Steam. För 34.99 € (~365 kr) får man just nu id super pack vilket är följande spel:
Quake III Arena
Wolfenstein 3D
The Ultimate Doom
Final DOOM
DOOM II
QUAKE
QUAKE II
QUAKE II Mission Pack: The Reckoning
QUAKE II Mission Pack: Ground Zero
QUAKE III: Team Arena
HeXen
HeXen: Deathkings of the Dark Citadel
Heretic: Shadow of the Serpent Riders
Spear of Destiny
Return to Castle Wolfenstein
QUAKE Mission Pack 2: Dissolution of Eternity
QUAKE Mission Pack 1: Scourge of Armagon
DOOM 3
HeXen II
DOOM 3 Resurrection of Evil
Master Levels for Doom II
Commander Keen
Wallet am cry
Omg, om jag hade haft pengar nu hade jag slagit till direkt. Enda som fattas från den listan är Duke Nukem. Fan vad jag vill ha det där packet. Hur länge kommer den vara uppe tro?
Omg, om jag hade haft pengar nu hade jag slagit till direkt. Enda som fattas från den listan är Duke Nukem. Fan vad jag vill ha det där packet. Hur länge kommer den vara uppe tro?
Vet någon hur det fungerar om man redan äger ett eller flera spel från ett bundle? Säg att jag skulle vilja köpa SEGA Hit Collection som nu är på rea för 49,99€, samtidigt som jag redan äger Total War 2: Medieval samt Kingdoms som ingår i bundlen. Dras det av från priset för de spel jag redan har eller får man ändå betala fullpris och på så sätt kasta en del pengar i sjön? Misstänker det sistnämnda men tänkte ändå höra om någon vet.
Vet någon hur det fungerar om man redan äger ett eller flera spel från ett bundle? Säg att jag skulle vilja köpa SEGA Hit Collection som nu är på rea för 49,99€, samtidigt som jag redan äger Total War 2: Medieval samt Kingdoms som ingår i bundlen. Dras det av från priset för de spel jag redan har eller får man ändå betala fullpris och på så sätt kasta en del pengar i sjön? Misstänker det sistnämnda men tänkte ändå höra om någon vet.
99 gånger av 100 får du betala för sakerna du redan äger, och får inget kopia att ge bort.