2012-07-17, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiztid
Dungeon Siege 3 - är det 75% på nu.
Left for dead - har jag för mig har varit på rea
Portal 2 - har varit på 75%
NBA 2k12 - inte en aning
Tackar
Citera
2012-07-17, 18:12
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RicoBball
Har några spel som jag tänkte fråga om de redan varit på rea (75%):

From Dust
Dungeon Siege 3
Left for Dead 1 & 2
Portal 2
NBA 2k12

Tack i för hand

From Dust har också varit på 75% rea.
Citera
2012-07-17, 21:26
Medlem
schlafhunds avatar
Nu är GTA Complete Package uppe igen! Endast 9,99€.
För ungefär hundralappen är det alltså;

Grand Theft Auto
Grand Theft Auto 2
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto: EFLC
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Vice City

Kan inte tänka mig att det finns många som saknar dessa spel men om man gör det så missa inte dealen... 33 timmar kvar just nu.
Citera
2012-07-17, 23:13
Medlem
Har inga stora pengar att lägga på spel för tillfället. Vilket är det mest prisvärda paketet? Har mestadels sneglat på Assassins Creed Pack samt Grand Theft Auto Complete Pack. Grymt svårt att bestämma mig..
Citera
2012-07-17, 23:19
Medlem
Om man har missat rean på ett spel som man vill ha ( som mig :P ) har man någon chans att köpa de igen ( på rea ofc ) elr är de rea en gång punkt slut ?
Citera
2012-07-18, 03:00
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RicoBball
Om man har missat rean på ett spel som man vill ha ( som mig :P ) har man någon chans att köpa de igen ( på rea ofc ) elr är de rea en gång punkt slut ?
Chansen finns att de kan poppa upp igen, ja. Vilket spel ville du ha? Försök kolla på alla daily deals som kommer ända fram tills den sista dagen, har du tid kolla också community choice och flash deals, det kräver dock att du är inloggad och kollar shoppen lite mer ofta. Har det inte kommit upp igen på någon extra deal får du köpa det sista dagen istället.
Citera
2012-07-18, 03:05
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrifterN
Har inga stora pengar att lägga på spel för tillfället. Vilket är det mest prisvärda paketet? Har mestadels sneglat på Assassins Creed Pack samt Grand Theft Auto Complete Pack. Grymt svårt att bestämma mig..
Assassin's Creed paketet är inte lika prisvärt som andra deals även om alla de spelen är jävligt bra... Har du spelat något av dem förut?

Om du tvekar mellan de två och det som avgör för dig är hur prisvärt det är så ska du definitivt gå för GTA paketet, det är riktigt stört billigt att man kan få alla GTA för en hundralapp. Men jag antar att du har spelat några av dem innan?
Citera
2012-07-18, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Assassin's Creed paketet är inte lika prisvärt som andra deals även om alla de spelen är jävligt bra... Har du spelat något av dem förut?

Om du tvekar mellan de två och det som avgör för dig är hur prisvärt det är så ska du definitivt gå för GTA paketet, det är riktigt stört billigt att man kan få alla GTA för en hundralapp. Men jag antar att du har spelat några av dem innan?

Jag har spelat igenom både AC samt AC 2. Resten har jag inte ens haft med att göra.

Jo, tänker likadant. Riktigt billigt. Jag har spelat alla GTA spel i serien, förutom det första. Dock var det riktigt länge sedan jag spelade något utav dem.
Citera
2012-07-18, 11:31
Medlem
Fladdermasks avatar
Man kan köpa all tre Company Of Heroes spelen för 6.22€
Eller dom enskilt för:
Company of Heroes 1.99€
Company of Heroes: Opposing Fronts 1,74€
Company of Heroes: Tales of Valor 2.49€

SJUKT billigt för ett sånt här grymt spel! Slå till om ni inte har köpt detta redan
Citera
2012-07-18, 11:50
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Nu är GTA Complete Package uppe igen! Endast 9,99€.
För ungefär hundralappen är det alltså;

Grand Theft Auto
Grand Theft Auto 2
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto: EFLC
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Vice City

Kan inte tänka mig att det finns många som saknar dessa spel men om man gör det så missa inte dealen... 33 timmar kvar just nu.
Hade slagit till direkt ifall jag hade haft pengar på kortet, jävligt synd att så inte är fallet. Man kan lätt fördriva mååånga timmar framför GTA-spelen.
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Man kan köpa all tre Company Of Heroes spelen för 6.22€
Eller dom enskilt för:
Company of Heroes 1.99€
Company of Heroes: Opposing Fronts 1,74€
Company of Heroes: Tales of Valor 2.49€

SJUKT billigt för ett sånt här grymt spel! Slå till om ni inte har köpt detta redan
Japp, dessa är riktigt bra spel faktiskt. Vet du hur länge till man får paketet såhär billigt?
Citera
2012-07-18, 12:01
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Hade slagit till direkt ifall jag hade haft pengar på kortet, jävligt synd att så inte är fallet. Man kan lätt fördriva mååånga timmar framför GTA-spelen.

Japp, dessa är riktigt bra spel faktiskt. Vet du hur länge till man får paketet såhär billigt?
ca 19timmar till står det på steam iaf på båda
Citera
2012-07-18, 14:37
Medlem
schlafhunds avatar
FLASH SALE

Just Cause 2 för 4,99€. Dealen är uppe till 19:00 svensk tid.
All DLC för 2,18€ också, inkluderar bl.a. Agency Hovercraft som är jävligt rolig att köra med. För de som inte vet så är JC2 ett massivt spel... På videon ser man en del av det, en väldigt liten del.

Be quick!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in