Spanar runt en hel del på steam nu i hopp om att hitta något riktigt schysst multiplayerspel som inte är call of duty eller battlefield...Bryr mig egentligen inte om vad det är för genre så länge det är relativt hög playerbase och är roligt...Någon som har något tips?
Ska som sagt vara multiplayerspel. Aldrig vart något riktigt fan av singleplayer.
Fastnade inte för det själv, men det har i alla fall en riktigt stor playerbase och bra kvalitet rakt igenom. Finns en demo som du kan testa innan du köper.
Fastnade inte för det själv, men det har i alla fall en riktigt stor playerbase och bra kvalitet rakt igenom. Finns en demo som du kan testa innan du köper.
Altitude räckte inte ett dugg för mig i längden, skulle inte köpt det om jag vetat det jag vet idag. Men alla har olika smak.
Ser jäkligt annorlunda ut, så prövar nog demo innan jag tjackar det för det ser lite älska-eller-hata ut. Tack för tipset!
Såg just precis att Batman: Arkham Asylum är prissänkt med 75 % och endast kostar 7,50€. Det verkar endast gälla för idag, så om det är någon som missat detta mästerverk så får ni skynda er!
Såg just precis att Batman: Arkham Asylum är prissänkt med 75 % och endast kostar 7,50€. Det verkar endast gälla för idag, så om det är någon som missat detta mästerverk så får ni skynda er!
Command & Conquer: Red Alert 3 kostar just nu 4,99 euro Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising kostar just nu 2,49 euro Command & Conquer 3: Tiberium Wars kostar just nu 4,99 euro Command & Conquer 3: Kane's Wrath kostar just nu 4,99 euro Command & Conquer 4 kostar just nu 12,49 euro