2009-12-24, 00:43
Medlem
Han hette sigge verka va en x-team snubbe, han var inte svensk iallafall vad jag fått höra.
Citera
2009-12-24, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shunon
Han hette sigge verka va en x-team snubbe, han var inte svensk iallafall vad jag fått höra.
kallades sigge ja, han va feili kurd, sån där kurd zigenare, därav hans nickname.
Citera
2009-12-24, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av efg89
kallades sigge ja, han va feili kurd, sån där kurd zigenare, därav hans nickname.

märkligt, var ju en svart kille som hette Sigge som blev skjuten till döds sommaren 2007 i Södertälje

kurd....i södertälje.....ingen bra kombination...är du säker på ursprunget?

jag var nästan 100 på att det var en syrian som blev klippt av andra syrianer
Citera
2009-12-24, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
märkligt, var ju en svart kille som hette Sigge som blev skjuten till döds sommaren 2007 i Södertälje

kurd....i södertälje.....ingen bra kombination...är du säker på ursprunget?

jag var nästan 100 på att det var en syrian som blev klippt av andra syrianer

110% säker
Citera
2009-12-24, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av efg89
110% säker

jaha där ser man... men om det nu var en som kurd höll till i södertälje och var kriminell på köpet så kan jag förstå att Ronna folket störde sig, då dessa är känsliga mot nykomlingar som inte är en utav dom.

att va icke syrian och vara kriminell i Södertälje är inte att rekommendera, finns enstaka svenskar,finnar som kör sitt men dom är åtminsonde uppväxta i stan och därmed accepterade
Citera
2009-12-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
jaha där ser man... men om det nu var en som kurd höll till i södertälje och var kriminell på köpet så kan jag förstå att Ronna folket störde sig, då dessa är känsliga mot nykomlingar som inte är en utav dom.

att va icke syrian och vara kriminell i Södertälje är inte att rekommendera, finns enstaka svenskar,finnar som kör sitt men dom är åtminsonde uppväxta i stan och därmed accepterade

A jo de verkar ju vara rätt känsliga för nykomlingar.
Det har vi ju fått bevisat häromdagen!
Citera
2009-12-25, 11:11
Medlem
Han var från Uppsala och de som skjöt var också därifrån.. Det handlade om familje hämnd och ingenting annat. Mer säger jag inte här...
Citera
2009-12-25, 11:31
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandzaklijaBB
Han var från Uppsala och de som skjöt var också därifrån.. Det handlade om familje hämnd och ingenting annat. Mer säger jag inte här...

Bekräftar vad jag hört i tredje hand, att det skulle vara fråga om zigenare mot zigenare... man kan ju inte direkt påstå att dom gör någonting för att förbättra sitt rykte nämnvärt...

För dom som inte känner till svensk historia kan jag berätta att i de gamla landskapslagarna som vi tillämpade före 1734 stadgades det en skyldighet för Svensk man att "hänga zigensk man där sådan anträffas" ..... man fick alltså inte ens föra dom från platsen utan var tvungen att hänga dom där dom anträffades.... Detta var alltså PK i allra högsta grad när det begav sig..... "Det var bättre förr" kan man ju instämma i....
Citera
2009-12-25, 18:55
Medlem
Citat:

E du säker på att de som sköt va från uppsala?
Citera
2009-12-25, 21:42
Medlem
sigge tillhörde X-team och ska ha varit ledaren för X-team i Södertälje Danny Moussas "livvakt" att han blev mördad är ingen chock precis. han blev mördad p Oasen i Ronna centrum en svartklubb som tillhör moussas äldsta bror Jakob moussas yngre bror heter Eddie(han spelar i Assyriska FF)
vad jag vet hade han en massa fiender i Västerås uppsala o GBG.

han sysslade med utpressning han hade även en pokerklubb i Västerås där han fick stora problem med några Syrianer som försökte döda han detta resulterade i en massa skottskador och ärr från knivar i ansiktet på han(ska finnas nyheter att söka upp om detta).

han var ingen bra person att han blev mördad förstår man det konstiga är bara att varje gång jag sett han har han haft väst på sig skumt att han dog.

Förörigt så är D Moussa god vän med Presidenten i Bandidos Stockholm som sittet 10år för grovt Nakotikabrott han e även god vän med VPn i GBG Ridde
Citera
2009-12-25, 21:56
Bannlyst
Citat:

Låter som skitsnack, tror jag inte ett dyft på
Citera
2009-12-25, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
sigge tillhörde X-team och ska ha varit ledaren för X-team i Södertälje Danny Moussas "livvakt" att han blev mördad är ingen chock precis. han blev mördad p Oasen i Ronna centrum en svartklubb som tillhör moussas äldsta bror Jakob moussas yngre bror heter Eddie(han spelar i Assyriska FF)
vad jag vet hade han en massa fiender i Västerås uppsala o GBG.

han sysslade med utpressning han hade även en pokerklubb i Västerås där han fick stora problem med några Syrianer som försökte döda han detta resulterade i en massa skottskador och ärr från knivar i ansiktet på han(ska finnas nyheter att söka upp om detta).

han var ingen bra person att han blev mördad förstår man det konstiga är bara att varje gång jag sett han har han haft väst på sig skumt att han dog.

Förörigt så är D Moussa god vän med Presidenten i Bandidos Stockholm som sittet 10år för grovt Nakotikabrott han e även god vän med VPn i GBG Ridde

kan det va en ganska så kortväxt kraftig kille som åkte in för en utpressning för typ 2-3 år sen med fd ledaren däruppe Micke.B?
jo men rätt smart att folk vet att han går med väst.... kanske blev skjuten där det inte fanns skydd

som jag skrivit innan, man ska inte hålla på och utmana och sticka ut i S-tälje och definitivt inte i Ronna som e kraftigt fiende territorium för X team
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in