2009-12-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
kan det va en ganska så kortväxt kraftig kille som åkte in för en utpressning för typ 2-3 år sen med fd ledaren däruppe Micke.B?
jo men rätt smart att folk vet att han går med väst.... kanske blev skjuten där det inte fanns skydd

som jag skrivit innan, man ska inte hålla på och utmana och sticka ut i S-tälje och definitivt inte i Ronna som e kraftigt fiende territorium för X team

stämmer bra det är han han har en Kalle Anka röst
Citera
2009-12-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
sigge tillhörde X-team och ska ha varit ledaren för X-team i Södertälje Danny Moussas "livvakt" att han blev mördad är ingen chock precis. han blev mördad p Oasen i Ronna centrum en svartklubb som tillhör moussas äldsta bror Jakob moussas yngre bror heter Eddie(han spelar i Assyriska FF)
vad jag vet hade han en massa fiender i Västerås uppsala o GBG.

han sysslade med utpressning han hade även en pokerklubb i Västerås där han fick stora problem med några Syrianer som försökte döda han detta resulterade i en massa skottskador och ärr från knivar i ansiktet på han(ska finnas nyheter att söka upp om detta).

han var ingen bra person att han blev mördad förstår man det konstiga är bara att varje gång jag sett han har han haft väst på sig skumt att han dog.

Förörigt så är D Moussa god vän med Presidenten i Bandidos Stockholm som sittet 10år för grovt Nakotikabrott han e även god vän med VPn i GBG Ridde

Sigge var en bra kille, snäll, rak och jävligt lojal.

Visst hade han inte dött hade han väl säkert dödat killen som försökte döda honom, dock så va sigge en jävligt snäll kille, godhjärtad som fan!
Citera
2009-12-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efg89
Sigge var en bra kille, snäll, rak och jävligt lojal.

Visst hade han inte dött hade han väl säkert dödat killen som försökte döda honom, dock så va sigge en jävligt snäll kille, godhjärtad som fan!

aa du alla tycker som dom vill men mina ögon är inte en person som lever på att utpressa personer på pengar "godhjärtad" visst så kanske vissa av de han utpressat kriminella men många gånger så är det oskyldiga hårt arbetande människor bla ett antal resturangägare.

detta är fakta inget som jag sitter här o hittar på
Citera
2009-12-25, 22:40
Medlem
Citat:
aa du alla tycker som dom vill men mina ögon är inte en person som lever på att utpressa personer på pengar "godhjärtad" visst så kanske vissa av de han utpressat kriminella men många gånger så är det oskyldiga hårt arbetande människor bla ett antal resturangägare.

detta är fakta inget som jag sitter här o hittar på

Vet inte om någon gång han pressat ngn oskyldig faktist, inget jag hört om.

Vilka var det som klippte han då?

Och varför?
Citera
2009-12-25, 22:58
Medlem
Sabin

kolla dina fakta innan du yttrar dig du är ute och cyklar nu kan jag lova dig..
Citera
2009-12-25, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetrider
kolla dina fakta innan du yttrar dig du är ute och cyklar nu kan jag lova dig..

berätta va som hände du då?
Citera
2009-12-25, 23:26
Medlem
Bla annat pressade han en restaurang i Jönköping tillsammans med ett antal andra kurder från uppsala

även en man som het I******m i Ronna vet jag att han tillsammans med Moussa utpressade på 50 000kr detta VET jag då jag känner personen i fråg

jag VET att jag inte är ute o cyklar ni kan ju inte motbevisa mig och jag kan inte motbevisa er

så vi får väl som man säger "agree to disagree" jag är inte här för att tjafsa visst alla personer har bra och dåliga sidor but im just "stating the facts" som man säger på engelska

kan väl nämna att jag druckit med han några gånger och han var en soft person ibland men långt ifrån en bra människa för er som kände han så vet ni kanske hur extremt mycket brunt han kunde röka tror aldrig jag träffat på någon som kunde röka på lika mycket som han det väl alltid nåt (en liten hint för er som kände han att jag också kände han)
Citera
2009-12-26, 00:09
Medlem
Citat:
Bla annat pressade han en restaurang i Jönköping tillsammans med ett antal andra kurder från uppsala

även en man som het I******m i Ronna vet jag att han tillsammans med Moussa utpressade på 50 000kr detta VET jag då jag känner personen i fråg

jag VET att jag inte är ute o cyklar ni kan ju inte motbevisa mig och jag kan inte motbevisa er

så vi får väl som man säger "agree to disagree" jag är inte här för att tjafsa visst alla personer har bra och dåliga sidor but im just "stating the facts" som man säger på engelska

kan väl nämna att jag druckit med han några gånger och han var en soft person ibland men långt ifrån en bra människa för er som kände han så vet ni kanske hur extremt mycket brunt han kunde röka tror aldrig jag träffat på någon som kunde röka på lika mycket som han det väl alltid nåt (en liten hint för er som kände han att jag också kände han)

A om de e sigge du snackar om så kunde han röka jävligt mkt på en kväll, lika mkt som en annan röker cigaretter!
Citera
2009-12-26, 00:20
Medlem
Vilka andra två kurder var det som han pressa restaurangägaren i jönköping med?
Citera
2009-12-26, 00:55
Medlem
vet ej vad de heter tyvärr kan ha varit fler än två och även några syrianer men kommer inte ihåg allt

men jag vet att de fick pengarna dock.
Citera
2009-12-26, 00:58
Medlem
Citat:
vet ej vad de heter tyvärr kan ha varit fler än två och även några syrianer men kommer inte ihåg allt

men jag vet att de fick pengarna dock.

Vet du varför han blev dödad?
Citera
2009-12-26, 02:11
Medlem
vet ej varför han blev dödad har inte umgåtts i de kretsarna ett bra tag.

men om jag skulle gissa antingen Syrianerna från Västerås eller en utpressning för mycket helt enkelt.

Förr eller senare pressar man någon som inte finner sig i det och har sina skäl att inte gå till Polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in