2009-12-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
Fick höra att kulan inte var ämnad för sigge utan för Danny Moussa. Danny moussa var det riktiga målet.
Målet var sigge, hämd för lite stryk. 18 åringen är skyldig, eftersom han sitter kan det bli lugnt.
Syrianerna var starkare förut, men eftersom det kommer upp fler och fler, så blir kakan mindre att dela på. Vilket då har gjort att man rånar varandras släktingar och blåser varandra. Så jätte starka är dom inte längre. Sen kan folk sluta snacka om hemmaplan, båda sidorna har lika många syrianer.
Sen ska vi inte räkna bort att han var kurd, så släkt och vänner vill nog ha blodshämd. Sen är det inte säkert att man får läsa allt i tidningarna.
Citera
2009-12-28, 14:07
Avslutad
Immigration is fucking awesome.
Citera
2009-12-28, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ändå är det så att jag vet att det finns folk som bor skyddat för att de fallit offer för utpressning och anmält detta istället för att ge efter för trycket.

Hur kommer det sig då, har just de haft otur och råkat på killar som skiter i det här med äkta och falska krav, och som inte är rädda för farbror blå?

Och hur vet man i så fall exakt vilka typer det är som dyker upp, de som bryr sig om farbror blå eller inte?

Ja håller me dig, det är skitsvårt att veta om det är en riktig dåre du har efter dig.
Men de flesta spelar ju dårar och faliga för det ligger i sakens natur att man lättare får in pengar om folk tror man e falig.
Och att bo skyddat är ju inte samma sak som att någon verkligen skulle gjort dig något om dom kom åt dig, bara att risken finns!

Vissa går hur långt som helst även för påhittade skulder, men OFTAST funkar det så att man kan skita i påhittade skulder.
Annars får man väll lägga de pengarna dom vill ha, om man kan, på att finansiera en motattack, och ju större summan är ju mer räcker den till
Eller ännu smartare, gå till någon annan fiende som utpressaren har och finansiera deras krig mot utpressaren.
Citera
2009-12-28, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nappjuck
Med tanke på din stavning bor du med all säkerhet i Slöddertälje, aight nigga?

Det är sjukt tröttsamt att se mord och liknande på en daily basis i Sverige nu för tiden. Varför kan man fucking inte börja med tortyr och liknande

Detta är ett forum där man skall spekulera, gissa, skvallra eller vad fan man vill.
Om du har problem med stavning hos oss som skriver är det bättre du läser en bok.
Ingen åsikt är mer värd för att den är rätt eller fel stavad. Inte ens på daily basis i denna fucking tråd!!!!

Skål på dig och ditt mixade språk.
Citera
2009-12-28, 14:27
Medlem
Det som var synd med detta var att det inte var jobbigare män än sigge som gick under, det finns bra mycket mer obehagliga mäniskor i södertälje än den nämda. En har tidigare nämnts i tråden ock är syrian men ett par andra är inte alls araber, riktigt iskalla ock direkt äckliga män som kan spela varma och mjuka för att sen tortera dina barn framför dina ögon om du gjort något mot dom. En av desa gjorde min bror så illa så att hans liv alldrig blir detsamma, medans den skyldige ser jag på stan då och då, vidrigt. Jag ser alldrig dessa två med andra profiler i södertälje, en av dom fanns med många serber och andra slaver men den andra vet jag inget om, dom håller låg profil iaf vilket för mig är läskigare än hur DM och BO beteer sig.

Sen var det inte bara x-team och syrianer i lokalen, folk försöker att göra en grej av att sigge var kurd att alla hatar kurder här men dom inser inte att det är pengar som styr, DM tex umgås en del med kurder i andra organisatoner både "privat" och i affärer. Siggges fel var att umgås med luffare när hans lojalitet kunde tillhört bättre-tyngre folk i tex uppsala.
Citera
2009-12-28, 15:19
Medlem
Alltså

Det här är ju bara för mycket! Fattar inte folk att familjer krossas och människors liv går till spillo för att några sätt för mycket på film och tycker det är värsta tufft att leka maffioso och leva gangstaliv. Ärligt är det moget eller????
Citera
2009-12-28, 15:37
Medlem
Nappjucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorrojder
Det här är ju bara för mycket! Fattar inte folk att familjer krossas och människors liv går till spillo för att några sätt för mycket på film och tycker det är värsta tufft att leka maffioso och leva gangstaliv. Ärligt är det moget eller????

Det är ju blatteheder som står på spel, konstigt att de inte sökt om vapenbidrag hos vänsterblocket så att vi kan ta efter och omfamna dessa berikade traditioner.
Citera
2009-12-28, 15:53
Medlem
alessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
vad bra att du sitter och outar det här då tony montana

Varför inte!? det här är flashback om du inte visste det, Idiot!
jag har väl inte outat någon, vet man något så kanske man kan mistänka vem det handlar fast det har de som vet redan klurat ut
Snuten har ganska bra koll på dessa herrar,så att de plockar in någon yngre för att komma åt någon annan är väl bara en spekulation från min sida. men men jag kanske har sett scarface för många gånger
Citera
2009-12-28, 16:06
Medlem
Många här verkar vara insatta om motivet, men ingen verkar veta vem 18- åringen är.
Citera
2009-12-28, 16:59
Bannlyst
[quote=broder4ever]
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin

vet inget spec, vet bara att 99% av syrianerna inte är muslimer.

"99% är inte muslimer"...vadå skulle 1% vara det.....

du kan inte vara syrian om du inte är kristen, det ena hänger ihop med det andra
Senast redigerad av Jocke_S 2009-12-28 kl. 17:03.
Citera
2009-12-28, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danne_00
hamnar han i kåken så kmr han inte ut levande iaf.. det var han 18 åringen som mördade mohaned. han fick betalt för det han gjort. kan inte hans namn tyvärr

kan slå vad om att han visst kommer ut levande och hur kry som helst, skulle någon däremot försöka sig på 18 åringen (vilket inte kommer hända) så skulle det bli en stor sak av det- då säkerligen många skulle lägga sig i
Citera
2009-12-28, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av error75
Målet var sigge, hämd för lite stryk. 18 åringen är skyldig, eftersom han sitter kan det bli lugnt.
Syrianerna var starkare förut, men eftersom det kommer upp fler och fler, så blir kakan mindre att dela på. Vilket då har gjort att man rånar varandras släktingar och blåser varandra. Så jätte starka är dom inte längre. Sen kan folk sluta snacka om hemmaplan, båda sidorna har lika många syrianer.
Sen ska vi inte räkna bort att han var kurd, så släkt och vänner vill nog ha blodshämd. Sen är det inte säkert att man får läsa allt i tidningarna.

jo men "lite stryk" kan va ett stort skäl att genomföra en sån sak, folk har blivit mördade för mindre saker i tälje
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in