Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Av de fyra jag nämnde är väl Metin den enda med risk för att Punda sönder sig kanske även hans Bror Bulent de andra två bröderna däremot har bra kontroll på sig själva.
Av nån anledning så har Dany Moussa fått för sig att ta in en massa kurder/Iranier (Roshad, Shain, Sigge, Den andra Sigge finns fler) i Södertälje trots att han vet att Syrianer inte gillar dom, anledningen e väl att alla som inte är helt pantade i Tälje slutat umgås med den rygghuggaren för länge sen.
Vet någon om nån Syrian från Tälje ens är med i hans X-gäng?
Nån som kan hjälpa till med att lista alla dessa X-teamare/och andra icke Syrianer som finns i tälje( alla dessa kurder är vad jag vet inte med i X-team men lista gärna alla ni vet)
När du skriver "Shain" i samma sammanhang som Roshad så är det orättvist mot han som du kallar "Shain" , jag förmodar att det är en iranier som var med i O.G innan som du menar (du har stavat hans namn lite fel "Shain" )
Roshad och hans storebror är inte i närheten av samma kaliber som iraniern, möjligtvis känner dom varandra från Uppsala, men Uppsala har inte så stort utbud på kriminella, mest fjant kurder som spelar allan , bortsett från Asir grabbarna och deras ledare som lever upp
nää dom där kurderna har inget att hämta i tälje, såg ju hur det gick för x-team kurden nu som blev klippt i Ronna, och det är alltså Bibo som e häktad, och han är ju bara en ung förmåga, kryllar av såna yngre hungriga grabbar i Södertälje. Bibo har mycket tungt folk bakom sig, b.la då Berno som ni nämner som hela stan vet om, men tydligen inte utomstående verkar veta...
och angående Berno så skulle jag vilja påstå att han säkerligen är en av dom tyngsta i hela riket, måste va bland top 20 lätt, och bröderna B och M är stenhårda, har haft ett namn i mer än 20 år sen att dom skulle använda droger kan jag inte yttra mig om, men att M skulle va påväg att punda sönder sig köper jag inte, säg mig vilken kriminell som inte röker hash eller drar en lina kokain, skulle tippa på 9 av 10....
och dom andra bröderna du nämner är riktiga affärsmän, dom syns aldrig .
jag har för att det skulle finnas kanske två-tre syrianer i x-team , b.la en som brukade hänga med afrikanen som blev dödad i Geneta förrförra året, dock ej säker på om han e med eller om han hänger med dom bara.
inte smart av D.M att ha in kurder och sånt folk.... det blir konflikt..... nån skrev här på forumet att det inte påverkar att det e kurder och att båda sidor X-team och "nätverket" skulle ha lika mycket syrianer, vilket är riktigt bullshit!! vet om att det är många som syrianer från "nätverket" som gått runt som tickande bomber och med mycket hat. syrianer är väldigt patriotiska, finns inget folk i sverige i deras like.
bara en tidsfråga innan x-team och kurderna blir utrensade ur Södertälje -och nej jag är inte anti-Bandidos, jag e bara logisk