2009-12-22, 23:15
Medlem
Har gjort en hel del kp idag + igr men inga pengar har dragits frn mitt VISA kort. Hur kommer detta sig?

Normalt sett s brukar det st "reseverat belopp - xxx kr" men nu str det ingenting. Har ven ftt en verfring till mitt konto och den syns klart och tydligt.

Ngon som haft samma "problem" ?
Citera
2009-12-22, 23:18
Medlem
Tazquas avatar
Samma hr faktiskt.
150kr p ica imorse som inte nmns.
Citera
2009-12-22, 23:20
Medlem
:O Kanske ngot problem? Woo ska g till statoil och ta vara p situationen .
Citera
2009-12-22, 23:25
Medlem
haha damn.. verkar vara problem med grejerna.. hoppas det frblir s och att de inte drar sen nr de fixar det

nska man kunde hacka systemet.. damn!
Citera
2009-12-22, 23:25
Medlem
DonQuixote.s avatar
utnyttja det.. fast, det kanske kommer fram lite senare. d kan det st er dyrt! chansa!
Citera
2009-12-23, 00:07
Medlem
Heinzes avatar
Sjlvklart kommer alla belopp att dras i efterhand, inbilla er inget annat.
Citera
2009-12-23, 00:08
Medlem
Sweeper80s avatar
Lugn. Det kommer. Det r som nr du ker taxi, det kan ta tid innan dragning syns p kontot.
Citera
2009-12-23, 00:26
Medlem
Mjo det stmmer nog
Citera
2009-12-23, 02:03
Medlem
Hur gr det om du gr en transaktion lt sga nu 02:02 och fr ver dina pengar till ett e-sparkonto.

Sedan gr ut och drar kortet "betalar med konto" och ja som ni sger det dras inget, fungerar detta. och sedan uppge att kpet var omjligt tidsmssigt d du inte hade pengar p den valda tidpunkten... jag r trtt
Citera
2009-12-23, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Hur gr det om du gr en transaktion lt sga nu 02:02 och fr ver dina pengar till ett e-sparkonto.

Sedan gr ut och drar kortet "betalar med konto" och ja som ni sger det dras inget, fungerar detta. och sedan uppge att kpet var omjligt tidsmssigt d du inte hade pengar p den valda tidpunkten... jag r trtt
Om du hamnar p minus s rknas det som vertrassering med avgifter som fljd, s det gller att hlla koll p hur mycket pengar man har p kontot. Detta gller ven om kpet gr igenom eftersom mnga kp grs "offline", dvs utan kontakt med banken. Detta kan ven frekomma med "onlinekort" av typen Maestro och Visa Electron men det r nog inte mnga som knner till det. Det r allts inte "grnt ljus" bara fr att kpet eller bankomatuttaget gr igenom!
Citera
2009-12-24, 02:21
Medlem
De drogs idag hos mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här