Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-22, 19:01
  #1
Medlem
TheCazes avatar
Hejsan!

För ett tag sen så var det nån som postade en länk där Comviq hade skrivit hur man gick tillväga för att tanka sitt kontantkort från via SMS.

Man skickade ett SMS till nått nummer. Och i SMS:et skulle man skriva vilket nummer man ville ha pengar ifrån.

Numret som man hade skrivit fick då ett SMS från Comviq som berättade detta. Och ville han nu ge bort 10kr så kunde han acceptera det eller inte.

Men hur mycket jag än söker eller letar på Comviq.se så hittar jag inte det igen.

Nån som vet vart jag kan hitta denna informationen igen?
Har nämligen köpt en mobil där ett Startpaket ingick så jag tänkte ta lite pengar från min andra mobil så länge.
Citera
2009-12-22, 19:10
  #2
Medlem
Ibbeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaze
Hejsan!

För ett tag sen så var det nån som postade en länk där Comviq hade skrivit hur man gick tillväga för att tanka sitt kontantkort från via SMS.

Man skickade ett SMS till nått nummer. Och i SMS:et skulle man skriva vilket nummer man ville ha pengar ifrån.

Numret som man hade skrivit fick då ett SMS från Comviq som berättade detta. Och ville han nu ge bort 10kr så kunde han acceptera det eller inte.

Men hur mycket jag än söker eller letar på Comviq.se så hittar jag inte det igen.

Nån som vet vart jag kan hitta denna informationen igen?
Har nämligen köpt en mobil där ett Startpaket ingick så jag tänkte ta lite pengar från min andra mobil så länge.



http://www.comviq.se/tjanster_dela-tank.html
Citera
2009-12-22, 19:11
  #3
Medlem
TheCazes avatar
Usch så dumt av mig. Kunde inte tänkt mig att det låg under Tjänster. Letade bland vanliga frågor och Tanka. Men tack så mycket!
Citera
2009-12-22, 19:22
  #4
Medlem
Reffe0s avatar
Jag fick ett sms om det där för några dagar sen, tänkte prova det så skickade till en kompis som hade comviq men han hade tydligen abonnemang så jag kunde inte testa det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback