2009-12-22, 16:45
Medlem
jagkanflygas avatar
Tar tacksam emot tips på sådana (sthlm södra)
Citera
2009-12-22, 16:59
Medlem
coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagkanflyga
Tar tacksam emot tips på sådana (sthlm södra)
hmm kan inte sthlm men expert brukar väl fixa sånt? kanske andra radiohandlar också.. men två dagar före julafton.. nja...
Citera
2009-12-22, 18:16
Moderator
rotadents avatar
Fujis fotobutiker och åtminstone vissa Expert-butiker fixar det på en timme. Men som cooper säger är det kanske tveksamt om de hinner med det nu i julstressen. Det går ju alltid att försöka. Fujis butiker är smidiga eftersom man själv lägger in bilderna från minneskortet via en terminal och väljer storlek, hur snabbt det ska vara klart etc.
Citera
2009-12-22, 20:15
Medlem
Japanphoto har automater där du kan stoppa in minneskort/skivor och den skriver ut på en gång. Funkar jättebra, så länge man inte behöver byta rulle mitt i. Gör de det så är mitt råd att kolla igenom alla bilder innan du drar därifrån, jag råkade missa en bild pga det.
Tar inte lång tid heller, skrev ut ~70 bilder på mindre än en kvart har jag för mig.

Priset är ju lite dyrare än om man skulle beställa, kommer inte ihåg exakt vad men det var kanske 1.50-2.00:- per bild.

Finns på sveavägen och götgatan.
Citera
2009-12-22, 20:33
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiktorPucci
Japanphoto har automater där du kan stoppa in minneskort/skivor och den skriver ut på en gång. Funkar jättebra, så länge man inte behöver byta rulle mitt i. Gör de det så är mitt råd att kolla igenom alla bilder innan du drar därifrån, jag råkade missa en bild pga det.
Tar inte lång tid heller, skrev ut ~70 bilder på mindre än en kvart har jag för mig.

Priset är ju lite dyrare än om man skulle beställa, kommer inte ihåg exakt vad men det var kanske 1.50-2.00:- per bild.

Finns på sveavägen och götgatan.

Schysst, det kände jag inte till. Kalasbra tips. Vet du om butiken på Fleminggatan har det också? Hur som helst måste det vara stans snabbaste alternativ.
Citera
2009-12-22, 21:50
Medlem
Det antar jag, har aldrig varit där dock.
Funkade väldigt smidigt, förutom det glömda kortet^^ Men kundtjänsten svarade jättesnabbt på mitt mail och jag fick det gratis utan problem senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in