Citat:
Ursprungligen postat av najas
Så din lösning på detta egenpåhittade problem är att enskilda moderatorer varnar istället? Du är ju fullkomligt felvaggad
Lyckas man bryta mot tre 1.xx-regler inom ett år är man sannolikt för korkad för att vara på FB. Se det som ett slags praktiskt intelligenstest.
Dessutom har du drösvis med tillsägelser på dig också om du har svårt att begripa dig på 0.xx-reglerna. Samma sak där. Se det som en variant av det naturliga urvalet. Lyckas man bryta mot dessa regler 15-20 gånger på ett år utan att begripa varför, bör man nog allvarligt fundera över sin mentala hälsa.
Haha jo jo, man är intelligent om man lyckas hålla sig kvar på flashback... Det finns faktiskt människor som har lite andra saker att pyssla med som inte bryr sig så himla mycket om de åker eller inte skulle jag tro, det är en mer rimlig förklaring.
Jag är för en fri debatt där jag får säga vad jag vill, om ni inte tycker att det passar är det upp till er. Jag kommer troligtvis att fortsätta säga min mening oavsett vad ni tycker. Vilket på sikt leder till att jag blir avstängd, men jag kan ju alltid försöka köpa mig lite mer tid? Tre varningar innan en tillsägelse är en mycket god idé, jag kanske ska starta en tråd om det så får vi ta det där.
Det är ganska roligt att skriva här, det hade var roligare om det inte vore för alla korrekta viktigpettrar. Så tråkig mentalitet. Allt ska vara korrekt, stelt och mekaniskt.
Alla personer lever inte för detta forum trots att du verkar tro det.
Alla moderatorer tolkar reglerna lite olika, innebär det att ni inte heller förstår dem riktigt?